napisał(a) el_grego » 25.05.2018 11:11
byq napisał(a):...
No nic, "paczam" sobie dalej na czasy przejazdu różnych wariantów tras i póki co wychodzi na to, że trasa SK-HU jest bardzo stabilna.
Trasa AU-SLO w zależności od pory dnia i Wiedeń robi tu chyba największą różnicę.
Dokładnie tak jak piszesz - SK-HU jest dużo bardziej przewidywalną trasą w porównaniu z CZ-AT-SLO, a przyczyną tego stanu rzeczy jest spora różnica w natężeniu ruchu a wiadomo im więcej aut tym większa szansa na wypadek/awarię czy zwykłe spowolnienie.
a podsumowując tak w moim subiektywnym skrócie:
trasa CZ/AT/SLOPLUSY:+ lepsza infrastruktura drogowa (MOP'y, stacje paliw, oznakowanie)
+ mało odcinków jednopasmowych
MINUSY:- dużo remontów
- duże natężenie ruchu (tędy jadą turyści z PL/CZ/DE/AT do CRO i IT plus ruch aglomeracyjny Wiednia)
- bardzo oblegane przejście graniczne SLO/HU w Macelj
trasa SK/HUPLUSY:+ z reguły małe natężenie ruchu (w ruchu turystycznym jadą głównie z PL i SK, tylko jedno większe miasto po drodze - Bratysława)
+ mało remontów
+ ładne widoki (bardzo subiektywne
)
MINUSY:- słabej jakości MOP'y w HU
- długie odcinki bez stacji paliw (głównie HU)
- kilka odcinków jednopasmowych (zarówno drogi lokalne jak i autostrady - M70[HU] D3[SK]