gemidow napisał(a):A jakiej jakości jest ta droga przez Oświęcim, Kęty do Zwardonia? Można jechać ok 80-90km/h czy raczej nawierzchnia jest tak fatalna że bardziej 30-40km/h? Jak jest zamknięty odcinek drogi przez Kobiernice to którędy poprowadzony jest objazd?
Bodzioch Marek napisał(a):Bez sensu, lepiej od oświęcimia na zator i potem na andrychow, kocierz, żywiec
olo11 napisał(a):Dlaczego wybieracie odbicie z Żywca na Zwardoń a nie Korbielów?
olo11 napisał(a):Dlaczego wybieracie odbicie z Żywca na Zwardoń a nie Korbielów?
Bodzioch Marek napisał(a):co do jakości odcinka Andrychów Łękawica to z lekka przesadzasz, jest odcinek ok 100m z małymi dziurkami i płytkimi, a co do policji to widać miałem szczęście bo w ostatnich 2 tygodniach jechałem 4 razy i żadnych miśków nie widziałem. Poza tym znak zakaz ruchu i nie dotyczy mieszkańców więc?? a ogólnie to stan nawierzchni wręcz podejrzanie świetny jak na PL.
romuald22 napisał(a):Łatwo go ominąć jadąc w stronę Żywca. Przed mostem w Czańcu skręca się w lewo na Porabkę i dojeżdża do zapory za która trzeba skręcić w lewo na Zywiec.
gemidow napisał(a):Masz na mysli ten skręt w lewo z drogi 948 [52] kilkaset metrów (ok 300m) przed tym remontowanym mostem? I potem kieruje się na Porąbke i znów dojeżdżam do drogi 948 i skręcam w lewo na Żywiec > Zwardoń?
gemidow napisał(a):Mam nadzieje, że ta droga Oświęcim > Żywiec > Zwardoń jest na tyle lokalną i mniej uczęszczana, że w godzinach popołudniowego szczytu nie ma tam jakiś korków a napewno nie takie jak przez Przczyne i BB i można spokojnie i płynnie przejechać do granicy tyle tylko, że troche wolniej. Chciałbym się upewnić by nie okazało się że "zamienił stryjek..." i na tym ominięciu BB natężenie będzie takie samo jak na głównych drogach tyle, że więcej zamieszania.
gemidow napisał(a):Czy jest gdzieś na drodze Żywiec Zwardoń jakaś ciekawa stacja gdzie sie można dotankować (oczywiście paliwem ) jeszcze po polskiej stronie?
Jak jechałem przez Cieszyn to zrobilismy sobie krótki postój na stacji Neste przy Praktikerze. Tam był kantor, duży parking i dobre miejsce na krótki postój i rozprostowanie nóg.
no z zakazem to site zgodzę;) lecz do wakacji może zostać po nim tylko wspomnienie, zwłaszcza że wpadłeś jak znaki są tymczasoworomuald22 napisał(a):Bodzioch Marek napisał(a):co do jakości odcinka Andrychów Łękawica to z lekka przesadzasz, jest odcinek ok 100m z małymi dziurkami i płytkimi, a co do policji to widać miałem szczęście bo w ostatnich 2 tygodniach jechałem 4 razy i żadnych miśków nie widziałem. Poza tym znak zakaz ruchu i nie dotyczy mieszkańców więc?? a ogólnie to stan nawierzchni wręcz podejrzanie świetny jak na PL.
Ja tylko dobrze radzę(takie mam intencje na pewno).
Ale...cóż - cromaniakom jadącym np. z Warszawy tylko pogratulować krajoznawczej trasy oraz emocji związanych z wjazdem na zakaz ruchu. Życzyć im też szczęścia takiego jak masz Ty oraz gdyby go nie mieli to małej spostrzegawczości miśków, którzy nie zauważą obcej rejestracji.
greenrs napisał(a):
Poza tym ciągle nie mogę zrozumieć dlaczego ktoś, kto chce jechać przez Cieszyn (nie wiem po co?) tłucze się na Bielsko. Od zawsze najlepsza, najkrótsza i najprostsza droga z Katowic do Cieszyna to kawałek wiślanki przez Żory a za Żorami w Pawłowicach zjazd prosto na Cieszyn!
hepik napisał(a):greenrs napisał(a):
Poza tym ciągle nie mogę zrozumieć dlaczego ktoś, kto chce jechać przez Cieszyn (nie wiem po co?) tłucze się na Bielsko. Od zawsze najlepsza, najkrótsza i najprostsza droga z Katowic do Cieszyna to kawałek wiślanki przez Żory a za Żorami w Pawłowicach zjazd prosto na Cieszyn!
Musisz wykazać więcej zrozumienia dla tych,którzy jadą z płn czy centralnej Polski np "gierkowką"
Dla nich odbicie za Siewierzem na S-1 jest optymalne.
Przepychanie sie odcinkiem Sosnowiec-Katowice,potem przez samo Katowice(zjazd na A-4 a potem zjazd z A-4 ) i dalej w kierunku Mikołowa ,zwłaszcza w godzinach szczytu może byc stresujące
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi