witam,
odebrałem dzisiaj silnik i tyle się dowiedziałem ze wymienili dysze w gaźniku i coś tam trzeba było rozwiercić.
pozdrawiam.
Marshall napisał(a):
W mojej hondzie BF5 jest odcięcie zapłonu, w tym silniku podejrzewam że też będzie. Jeżeli obroty przekroczą wartość graniczną, elektronika się tym zajmie.
Rysio napisał(a):Ale praca silnika na obrotach zbliżonych do tych przy odcięciu nie jest dla niego najzdrowsza. To tak jakby piłować samochód na 4 biegu przy 200/h. W mojej opinii to opór śruby powinien być tak dobrany by silnik osiągał nie wyższe obroty niż przed tuningiem.
Edit: wystarczy sprawdzić jaka śruba jest zastosowana w tym fabrycznym 15 HP
mottom napisał(a):Marshall napisał(a):mottom - na jakiej mieszance oleju z paliwem pływasz 1:100
Staram się robić 1:100 (oczywiście pod warunkiem, że coś się nie "omsknie" ).
Mam taką większą strzykawkę, która traktuję jak menzurkę (niezbyt "twórcze", ale chyba działa ).
Dokładnej nazwy oleju nie pamiętam - muszę sprawdzić (ale raczej z tych "porządnych")
be-ja napisał(a):z autoryzowanego serwisu Tsunami, o organkach nic nie wspominali.
mottom napisał(a):Właśnie pojęcie "organki" znam od serwisanta z Tsunami (sam tego nie wymyśliłem - aż tak się na silnikach nie znam )
be-ja napisał(a):Witam. Mottom z właścicielem serwisu znam się od wielu lat i od niego było info o ograniczeniu na manetce, a nie o dem organek
mottom napisał(a):Marshall - czekam na wyniki testów z inną śrubą
pawelm79fm napisał(a):Witam
Kolego mik00 mam taki sam silnik hondy co ty 15km, do niego ponton hondy T-30. W silniku mam śrubę 9,25/9" i we dwie osoby dorosłe osiągam ok. 33km/h. Pisałeś że masz śruby z większym skokiem, to jak możesz podziel się wrażeniami z pływania.
Pozdrawiam
Paweł
Powrót do Plaże & Adriatyk - żeglowanie, nurkowanie, wędkowanie...