mik00 napisał(a):Widzę koledzy że te Yamaszki się dość łatwo odblokowują. Ja się już jakiś czas "doktoryzuje" w Hondzie BF15 i niestety moduł elektroniczny jest najdroższym elemetem, któryby pozwolił wyłuskać dodatkową moc. Ale tak to już jest z nowszymi konstrukcjami.
Niestety, 2-suw jest prostszy w budowie niż Honda BF. W 4-takcie majstrowanie przy gaźniku to nie wszystko, a w 2-takcie daje dobre rezultaty. Czterosuw ma układ rozrządu i zawory regulują ilość paliwa która dostanie się do komory spalania. Cóż da, że powiększysz dawkę na gaźniku skoro zawór za wcześnie się zamknie ? Podstawa to wałek rozrządu i moduł zapłonowy. Ale to może być droższe niż sprzedaż Twojego silnika i zakup mocniejszego.
mottom - jesteś pewny w 100% że twój silnik ma 15 KM ??? Czytałem na różnych forach, głównie USA,UK że jedynym sposobem jest wymiana gaźnika. Mam upatrzoną yamahę 9.9 2-TAKT i jeżeli da się ją odblokować w prosty sposób na 15KM to ją kupię jeżeli nie, będę musiał kasy dołożyć na oryginalne 15-20 kucyków. Na kilku forach zapodajesz temat o "organkach" w Twoim silniku. Przeszukałem google i tylko Ty używasz w Polsce tego określenia. Jak ta część się nazywa w technicznym języku ??? Te "organki" się usuwa czy wymienia na inne ??? Może masz zdjęcie tej części. Jak możesz to napisz gdzie ona jest. Pozdrawiam.
Zobacz tutaj jak na pontonie 3,80 w trzy dorosłe osoby chodzi po morzu 9,9 KM Moc wystarczająca. No chyba, że silnik jest po przeróbce.