pudretta napisał(a)::) Faktycznie za dużo nie zarobili. Nie wiem czy bank jest w SEPA, ale dwa razy pytałem konsultanta, czy 0 zł to jedyny koszt i czy mnie nie zgolą za jakieś instytucje pośredniczące. Powiedział, że jeśli przelew jest do kraju Unii to nie ma innych kosztów. Jeśli jednak okazałoby się inaczej, to będę miał podstawy do reklamacji - w końcu pracownik banku mi udzielił rzetelnej informacji..
no to czym prędzej zapisz sobie terminy rozmów z konsultantem, by podać je przy składaniu reklamacji . oczywiście, że przelew SEPA możliwy jest wyłącznie w ramach EU, ale warunkami niezbędnymi do skutecznej realizacji przelewów SEPA jest uczestnictwo Banków: odbiorcy i nadawcy przelewu w SEPA. chyba, że masz takie szczęście i bank, do którego przelałeś należy do SEPA. więc wtedy i reklamacja będzie nieuzasadniona;-)