nati napisał(a):Witam,
10 maja zrobiłam przekaz pieniężny przez Pocztę Polską, niestety w dniu dzisiejszym otrzymałam os osoby u której chcemy wynająć apartament informację, że nadal nie otrzymał pieniędzy, dzwoniłam na infolinie poczty, mogę złożyć reklamację - rozpatrzenie może trwać do 3 miesięcy:/ czyli po zaplanowanych wakacjach, czy ktoś miał może podobną sytuację? Może coś poradzić?
Pozdrawiam
Zrób może skan dowodu wpłaty i wyślij do osoby u której rezerwujesz żeby potwierdzili czy wszystko się zgadza. Miałem kiedyś przypadek, że wysłałem zaliczkę przez pocztę ale jak się później okazało, adres który mi Chorwaci podali był do córy mieszkającej w Splicie a ta była nieobecna przez ponad miesiąc w mieszkaniu gdzie wysłałem więc nawet awizo nie odebrała. Pieniądze dostałem po ponad miesiącu do Polski, tyle że mojej winy w tym było zero.