napisał(a) fly » 11.04.2019 08:47
toto5 napisał(a):Potrzebuje pomocy, najlepiej osoby która rozmawia po chorwacku.
3 tygodnie temu wykonałem przelew na konto chorwackie prowadzone w walucie euro.
Niestety przez moją nieuwagę przelałem pieniądze z konta Revolut w kunach.
Przelew zaginął, nie doszedł do odbiorcy. Potrzebuję więcej informacji od chorwata z jego banku, niestety ciężko się z nim rozmawia w innym języku niż chorwacki. .
...nie chcę Cię martwić ale przelew mimo wszystko powinien dojść i pomimo iż wysłałeś kuny to na koncie powinny pojawić się pieniądze przeliczone na euro.
Tak ja wysyłam z norweskiego konta na polskie, wysyłam Nok a na koncie pojawia się Pln.
Jedyny "problem" iż wysyłając kuny a mając na myśli euro, tych drugich będzie za mało, gdyż jak przypuszczam mając na myśli np. 500 euro a wysłałeś 500 kun a więc ciutkę za mało...
...i teraz albo właściciel konta "przeoczył" tą wpłatę niechcący albo celowo?
Inaczej jest gdy dokonasz przelewu na konto które już nie istnieje-wtedy pieniądze powinny wrócić z powrotem na konto z którego zostały przelane.
pozdro
fly