sito_zabrze napisał(a):marcel232 napisał(a):Samochód duży, wygodny i prawie sam jedzie (DSG, ACC, Lane Assist).
Co jeszcze umie robić sam ten samochód ?
Pytam jako posiadacz 13-to letniego opla który ma 4 koła i potrafi jechać tylko z moją pomocą.....
marcel232 napisał(a):Zatrzymać się gdy zasnę....
Pääkäyttäjä napisał(a):marcel232 napisał(a):Zatrzymać się gdy zasnę....
Fajnie, a zjeżdża na pobocze/MOP/stację benzynową czy zatrzymuje się na pasie ruchu? Mnie trochę poraża bezgraniczne zaufanie technice.
malinero napisał(a):Janusz Bajcer napisał(a):Przejazd bez odpoczynku - jak sobie radzić: kupić samochód z Lane Assist
Już niedługo wejdą auta autonomiczne od Google i Tesli, będziemy śmigać na raz i do Gibraltaru
malinero napisał(a):Ja mimo wszystko nie mogę zrozumieć nocnego żyłowania trasy na raz, kiedy można wyjechać wyspanym rano o ludzkiej porze, przenocować na trasie w cywilizowanych warunkach i dojechać spokojnie i wypoczętym na miejsce.
No i bez przesady z tą euforią i podnieceniem. Może kiedy się jedzie pierwszy raz albo jest 12-latkiem
Ale to rzeczywiście w koncu nie mój cyrk....
marcel232 napisał(a):Pääkäyttäjä napisał(a):marcel232 napisał(a):Zatrzymać się gdy zasnę....
Fajnie, a zjeżdża na pobocze/MOP/stację benzynową czy zatrzymuje się na pasie ruchu? Mnie trochę poraża bezgraniczne zaufanie technice.
Zjeżdża do prawej, zatrzymuje pojazd i włącza awaryjne. Wszysttko poprzedzone przeraźliwym piskiem wewnątrz więc na pewno takie zatrzymanie jest wymagane (utrata przytomności przez kierowcę).
Technika? Przed tym niestety się nie ucieknie. Każde auto sprzedawane dzisiaj w EU jest wyposażone w ESP/ABS czyli 'technika' ma dostęp do kontroli hamulców w POSZCZEGÓLNYCH kołach - nawet w najmniejszych miejskich autach.
Wspomaganie kierownicy? Wszyscy stosuja elektryczne układy wspomagające czyli awaria 'techniki' może teoretycznie skrecić maksymalnie koła bez ingerencji kierowcy przy każdej prędkości.
Infinity Q50? Pierwszy seryjnie produkowany i sprzedawany samochód w którym drążki kierownicze nie są fizycznie połączone z kolumną kierowniczą - 'Drive by wire'. Także bez prądu możesz sobie kręcić kierownicą do upadłego a koła ani drgną.
'Technika' jest wszędzie czy się tego chce czy nie a będzie z tym jeszcze gorzej.
kaeres napisał(a):malinero napisał(a):Ja mimo wszystko nie mogę zrozumieć nocnego żyłowania trasy na raz, kiedy można wyjechać wyspanym rano o ludzkiej porze, przenocować na trasie w cywilizowanych warunkach i dojechać spokojnie i wypoczętym na miejsce.
No i bez przesady z tą euforią i podnieceniem. Może kiedy się jedzie pierwszy raz albo jest 12-latkiem
Ale to rzeczywiście w koncu nie mój cyrk....
Zauważyłem ostatnio, że sporo rzeczy nie jesteś w stanie pojąć na tym forum.
marcel232 napisał(a):Zjeżdża do prawej, zatrzymuje pojazd i włącza awaryjne. Wszysttko poprzedzone przeraźliwym piskiem wewnątrz więc na pewno takie zatrzymanie jest wymagane (utrata przytomności przez kierowcę).
Technika? Przed tym niestety się nie ucieknie. Każde auto sprzedawane dzisiaj w EU jest wyposażone w ESP/ABS czyli 'technika' ma dostęp do kontroli hamulców w POSZCZEGÓLNYCH kołach - nawet w najmniejszych miejskich autach.
Wspomaganie kierownicy? Wszyscy stosuja elektryczne układy wspomagające czyli awaria 'techniki' może teoretycznie skrecić maksymalnie koła bez ingerencji kierowcy przy każdej prędkości.
Infinity Q50? Pierwszy seryjnie produkowany i sprzedawany samochód w którym drążki kierownicze nie są fizycznie połączone z kolumną kierowniczą - 'Drive by wire'. Także bez prądu możesz sobie kręcić kierownicą do upadłego a koła ani drgną.
'Technika' jest wszędzie czy się tego chce czy nie a będzie z tym jeszcze gorzej.
Pääkäyttäjä napisał(a):Oba oparte na aktywnym tempomacie i lane assist, bez tego nie działa. Tester mówi, że linie muszą być wyraźne i nie może być ich za dużo - bo jak słyszałem, auto w mieście zdecydowało sie na zaparkowanie na przystanku autobusowym. Sposób, w jaki się Passtuch zatrzymał, wg mnie pozostawia wiele do życzenia, zwłaszcza gdyby to było na powiedzmy - DK1.
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi