Mam pytanie do osób, które mają większe doświadczenie w lataniu niż ja.
Jakiś czas temu zakupiłam w linii Ryanair bilety powrotne do Paryża. Dostałam potwierdzenie i dodałam lot do aplikacji Ryanaira. No i zaczęliśmy czekać na lot, który ma być dopiero w kwietniu 2025 roku. Jakieś dwa tygodnie temu zauważyłam w aplikacji, że zmieniły się godziny naszych lotów. I o ile ten do Paryża zmienił się tylko o 15 minut, to ten powrotny ma być aż 11 godzin wcześniej, bowiem z godziny 21:15 zmieniono go na 10:05. Niestety do chwili obecnej nie dostałam na temat tej zmiany żadnej informacji na e-maila. Zaczęłam szukać możliwości kontaktu z Ryanairem, aby uzyskać jakąś informację. Znalazłam jakiś numer telefonu i zadzwoniłam. Jakimś cudem ktoś odebrał i dowiedziałam się, że ta zamiana nie jest jeszcze do końca potwierdzona i dopiero jak zmiana stanie się ostateczna, to wtedy przyślą e-maila z informacją i propozycjami dot. alternatywnych lotów. Boję się jednak, że jak do tego dojdzie, to na lot, który by nas interesował (chcielibyśmy zamienić lot na następny dzień na popołudnie) już nie będzie biletów. Obecnie lot, który mamy wskazany w aplikacji ma inny numer, niż ten który mamy w potwierdzeniu. A lot z naszym numerem ma się odbyć właśnie następnego dnia po południu, czyli jest to ten, który by nas interesował. Nie mogę się niestety ponownie dodzwonić do Ryanaira a rozmowa na Czacie nic nie daje, bo to rozmowa z automatem.
Czy Ktoś z Wam miał może taki sam problem i mógłby podzielić się swoim doświadczeniem.