Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Problemy z płatnością Hotel Reva Mikulov

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Bahama
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1045
Dołączył(a): 29.04.2006
Problemy z płatnością Hotel Reva Mikulov

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bahama » 07.07.2008 19:21

Przydarzyło mi sie oto takie zdarzenie. Zawitałem z rodziną w hotelu reva w Mikulovie. Przyznam miejsce do spania rewelacja.
Płaciłem za nocleg kartą kredytową. Dostałem potwierdzenie do podpisania, fakturę i OK.
Wczoraj już mi się coś wydało podejrzane... Wszystkie transakcje odnotowane na koncie - tej nie ma :)
No to spałem za darmochę. Oczywiście tak sprawy nie zostawiłem, bo przecież wystawiamy opinie o sobie całem narodowi polskiemu :)
Kilka telefonów do banku. NIE BYŁO NIGDY TAKIEJ PŁATNOŚCI...

No to e-mail do hotelu.Opisałem co i jak i czekam na sprawdzenie transakcji i odzew ze strony hotelu.
Najprawdopodobniej terminal nie miał połączenia, jakieś dziewczę nieobyte z elektroniką za bardzo dało mi do podpisania wydruk o braku łączności i OLE :)

No zobaczymy co z tego będzie... Trzeba będzie pewnie przelew za granicę realizować...

Miał ktoś z Was już takie hocki z kartami ???


PS. Mija trzeci dzień od dokonania tej niby płatności, bank nic nie wie, hotel Mikulov nie odpowiada na e-maile ( na rezerwacje odpowiadali w try miga :) ) , może Interpol już mnie szuka :)

A poważnie to nie wiem co jest grane :) Zapłaciłem, a z konta nie zniknęła ani złotówka...
Miłosz_S
Cromaniak
Posty: 919
Dołączył(a): 01.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Miłosz_S » 09.07.2008 22:09

Moim zdaniem już wykazałeś dużo dobrej woli, teraz możesz tylko spróbować kontaktu z właścicielem obiektu bo może pracownicy chcą zatuszować swoją wpadkę. Jeżeli to nie pomoże to machnij ręką. Piłeczka jest po ich stronie.
Bahama
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1045
Dołączył(a): 29.04.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bahama » 10.07.2008 07:26

No wczoraj wieczorem się udało, więc raczej za granice moge wyjeżdżać :)
Ulzyło mi, płatnośc zostala zaksięgowana p moich monitach. Gdzies tam slad operacji po długich poszukiwaniach i zapewnieniach, że w życiu takiej nie było się pojawił :)
woka
Koneser
Posty: 5458
Dołączył(a): 20.07.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) woka » 10.07.2008 07:49

Mibi napisał(a):Moim zdaniem już wykazałeś dużo dobrej woli, teraz możesz tylko spróbować kontaktu z właścicielem obiektu bo może pracownicy chcą zatuszować swoją wpadkę. Jeżeli to nie pomoże to machnij ręką. Piłeczka jest po ich stronie.


Mibi ....... nawet tak nie myśl. :!: :!: :!: Uczciwością zajdziesz dalej. Była usługa więc zapłata się należy. Nie wyobrażam sobie innego podejścia.
Mniejszy
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 141
Dołączył(a): 05.06.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Mniejszy » 10.07.2008 08:34

Bahama napisał(a): Oczywiście tak sprawy nie zostawiłem, bo przecież wystawiamy opinie o sobie całem narodowi polskiemu :)

W kraju gdzie nie mowi sie ukrasc tylko skombinowac :twisted: nadal mozna spotkac normalnych ludzi...

Chyle czolo.
Miłosz_S
Cromaniak
Posty: 919
Dołączył(a): 01.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Miłosz_S » 10.07.2008 15:17

woka napisał(a):
Mibi napisał(a):Moim zdaniem już wykazałeś dużo dobrej woli, teraz możesz tylko spróbować kontaktu z właścicielem obiektu bo może pracownicy chcą zatuszować swoją wpadkę. Jeżeli to nie pomoże to machnij ręką. Piłeczka jest po ich stronie.


Mibi ....... nawet tak nie myśl. :!: :!: :!: Uczciwością zajdziesz dalej. Była usługa więc zapłata się należy. Nie wyobrażam sobie innego podejścia.


Kolego WOKA, kolega się zagalopował ze swoją wypowiedzią, jeżeli ktoś chce zapłacić za hotel a hotel nie odpowiada na próby kontaktu to ja proponuję skontaktować się z właścicielem hotelu bo może pracownicy chcą zamazać ślad po swojej niekometencji ( bo jak inaczej można wytłumaczyć ich milczenie). A jeżeli mimo prób kontaktu z właścicielem on również nie odpowie to co można zrobić? "Piłeczka jest po ich stronie " dla mnie oznacza że jak ktoś z hotelu (księgowa?) zorientuje się że jest niedopłata to skontaktuje się z BAHAMA bo on już swoje możliwości wyjaśnienia sprawy wyczerpał. Jeżeli gdzieś w mojej wypowiedzi namawiam do nieuczciwości to proszę podaj przykład.
Bardzo dobrze że uważasz że jak była usługa to powinna być zapłata, to jest postawa godna pochwały.
Ale proponuję żebyś jednak bardziej ważył słowa wypowiadając się na forum bo łatwo jest kogoś obrazić. Nawet niechcąco.
Pozdrawiam,
Mibi

Dobrze że wszystko się wyjaśniło i sprawa jest zakończona.
Ostatnio edytowano 07.05.2009 21:12 przez Miłosz_S, łącznie edytowano 1 raz
woka
Koneser
Posty: 5458
Dołączył(a): 20.07.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) woka » 10.07.2008 16:46

Mibi napisał(a):
woka napisał(a):
Mibi napisał(a):Moim zdaniem już wykazałeś dużo dobrej woli, teraz możesz tylko spróbować kontaktu z właścicielem obiektu bo może pracownicy chcą zatuszować swoją wpadkę. Jeżeli to nie pomoże to machnij ręką. Piłeczka jest po ich stronie.


Mibi ....... nawet tak nie myśl. :!: :!: :!: Uczciwością zajdziesz dalej. Była usługa więc zapłata się należy. Nie wyobrażam sobie innego podejścia.


Kolego WOKA, kolega się zagalopował ze swoją wypowiedzią, jeżeli ktoś chce zapłacić za hotel a hotel nie odpowiada na próby kontaktu to ja proponuję skontaktować się z właścicielem hotelu bo może pracownicy chcą zamazać ślad po swojej niekometencji ( bo jak inaczej można wytłumaczyć ich milczenie). A jeżeli mimo prób kontaktu z właścicielem on również nie odpowie to co można zrobić? "Piłeczka jest po ich stronie " dla mnie oznacza że jak ktoś z hotelu (księgowa?) zorientuje się że jest niedopłata to skontaktuje się z BAHAMA bo on już swoje możliwości wyjaśnienia sprawy wyczerpał. Jeżeli gdzieś w mojej wypowiedzi namawiam do nieuczciwości to proszę podaj przykład.
Bardzo dobrze że uważasz że jak była usługa to powinna być zapłata, to jest postawa godna pochwały.
Ale proponuję żebyś jednak bardziej ważył słowa wypowiadając się na forum bo łatwo jest kogoś obrazić. Nawet niechcąco.
Pozdrawiam,
Janusz Skrętkowicz
Mibi

Dobrze że wszystko się wyjaśniło i sprawa jest zakończona.


Mibi ..... nie obraziłem Cię, nie usiłowałem Cię obrazić i nie miałem najmniejszego zamiaru. Z Twojej reakcji wnioskuję, że jesteś z tych którym można ufać. Dla jasności i lepszego sampoczucia - przepraszam.

Pobyt w hotelu zawsze jest odnotowany. Jeżeli nie ma wpłaty ..... pracownicy sami ze swoich pieniążków pokryją niedobór. Byłoby bardzo nieładnie aby płacili za nie swój pobyt. Pogłoska idzie lotem błyskawicy a ta pogłoska w swym wydzwięku byłaby wiadomej treści. Wówczas lepiej rodakom ten hotel omijać, niewinny ale opinia już jest.
gigula
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 60
Dołączył(a): 27.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) gigula » 14.07.2008 08:41

Bahama napisał(a):Przydarzyło mi sie oto takie zdarzenie. Zawitałem z rodziną w hotelu reva w Mikulovie. Przyznam miejsce do spania rewelacja.


Obejrzałam sobie hotel na stronie i rzeczywiście wygląda fajnie.

Pytanie mam jedno: Bahama, rezerwowałeś, czy trafiłeś przypadkowo po drodze?
gigula
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 60
Dołączył(a): 27.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) gigula » 21.06.2009 18:34

Dopiszę dla porządku: zatrzymalismy się w Revie (***)w obie strony - bez rezerwacji. Za każdym razem zajeżdżaliśmy ok. 22, jadąc w strone HR dostalismy dwójkę w Vivaldim (część ****) w cenie trójki z Revy (ale taniej niż normalnie), wracając do polski dostaliśmy za to czwórkę za cenę dwójki ;) Standard dobry na nocleg w tranzycie (takie "czeskie" ***), bardzo sympatyczna i pomocna obsługa, pyszne śniadania :)
Aha, z płatnością kartą nie było problemu.
darek1
zbanowany
Posty: 9346
Dołączył(a): 27.06.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) darek1 » 22.06.2009 06:26

Bahama napisał(a):Przydarzyło mi sie oto takie zdarzenie. Zawitałem z rodziną w hotelu reva w Mikulovie. Przyznam miejsce do spania rewelacja.
Płaciłem za nocleg kartą kredytową. Dostałem potwierdzenie do podpisania, fakturę i OK.
Wczoraj już mi się coś wydało podejrzane... Wszystkie transakcje odnotowane na koncie - tej nie ma :)
No to spałem za darmochę. Oczywiście tak sprawy nie zostawiłem, bo przecież wystawiamy opinie o sobie całem narodowi polskiemu :)
Kilka telefonów do banku. NIE BYŁO NIGDY TAKIEJ PŁATNOŚCI...

No to e-mail do hotelu.Opisałem co i jak i czekam na sprawdzenie transakcji i odzew ze strony hotelu.
Najprawdopodobniej terminal nie miał połączenia, jakieś dziewczę nieobyte z elektroniką za bardzo dało mi do podpisania wydruk o braku łączności i OLE :)


Niech kolega z Jarocina uważa na siebie. Służby graniczne państw członków Uni Europejskiej już zapewne zostały powiadomione o oszuście z pustą Kartą Kredytową. Narazie policje tych krajjów rozpracowują mechanizm działania tego oszustwa. Zamkną kolegę jak nic już na przejściu granicznym z Czechami, Słowacją czy Niemacami. Współczuję koledze, mówi się trudno kogoś muszą zamknąć, żeby inni mogli swobodnie podróżować np. ja :D
No zobaczymy co z tego będzie... Trzeba będzie pewnie przelew za granicę realizować...

Miał ktoś z Was już takie hocki z kartami ???


PS. Mija trzeci dzień od dokonania tej niby płatności, bank nic nie wie, hotel Mikulov nie odpowiada na e-maile ( na rezerwacje odpowiadali w try miga :) ) , może Interpol już mnie szuka :)

A poważnie to nie wiem co jest grane :) Zapłaciłem, a z konta nie zniknęła ani złotówka...



Niech kolega uważa na siebie :wink:
robert_z
Odkrywca
Posty: 64
Dołączył(a): 10.06.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) robert_z » 22.06.2009 07:21

Płatność kartą potrafi zejść i do miesiąca czasu, skoro zostało zapłacone na 100% pojawi się obciążenie na karcie!

Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne



cron
Problemy z płatnością Hotel Reva Mikulov
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2025 Wszystkie prawa zastrzeżone