Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Praca rezydenta

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
sprynia
Croentuzjasta
Praca rezydenta

Nieprzeczytany postnapisał(a) sprynia » 30.08.2010 19:56

Witam. Pomyślałam, że w przyszłe wakacje chciałabym się załapać do pracy jako rezydent w Chorwacji na okres wakacyjny. Jestem studentką politologii, od października zaczynam drugi rok nauki j.chorwackiego w prywatnej szkole, biegle znam angielski i podstawy hiszpańskiego, byłam 6 razy w Chorwacji. Myślicie, że jest szansa na znalezienie takiej pracy? Może macie namiary na biura, które byłyby zainteresowane zatrudnieniem rezydenta "bez doświadczenia"
Pozdrawiam.
krakuscity
Koneser

Nieprzeczytany postnapisał(a) krakuscity » 30.08.2010 20:01

AndrzejJ.
zbanowany

Nieprzeczytany postnapisał(a) AndrzejJ. » 30.08.2010 20:08

sprynia napisał(a):Witam. Pomyślałam, że w przyszłe wakacje chciałabym się załapać do pracy jako rezydent w Chorwacji na okres wakacyjny. Jestem studentką politologii, od października zaczynam drugi rok nauki j.chorwackiego w prywatnej szkole, biegle znam angielski i podstawy hiszpańskiego, byłam 6 razy w Chorwacji. Myślicie, że jest szansa na znalezienie takiej pracy? Może macie namiary na biura, które byłyby zainteresowane zatrudnieniem rezydenta "bez doświadczenia"
Pozdrawiam.