Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Poratujcie! Co kupić?

Rozmowy na tematy fotograficzne. Porady odnośnie techniki fotografowania, wyboru sprzętu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
aney0
Podróżnik

Nieprzeczytany postnapisał(a) aney0 » 07.07.2008 18:54

jacusd napisał(a):Rysiu!
Też mam Alpha. Czy mógłbyś rzucić okiem na filtr i można dokupić dekielek.Jestem zupełnym laikiem i prosiłbym o poradę
Z góry dziękuję

Jeżeli mogę słówko dodać od siebie, kupowałam te filtry i konwerter u tego sprzedawcy i towar jest ok, Hoya to dobra firma .Ale niech odezwie się specjalista :)
Rysio
Weteran

Nieprzeczytany postnapisał(a) Rysio » 07.07.2008 19:34

Dokładnie, foto-tip to dobry sprzedawca, wprawdzie miałem kiedyś niewielkie przygody, ale po zgłoszonej reklamacji jeszcze byłem do przodu w postaci gratisów :) Zmrol, 55 mm to na pewno ten rozmiar, bo ten obiektyw też w szafie mam - kupiłem go z analogową Minoltą Dynax 5 :wink: Jacusd - dokładnie to właśnie fioletowa Hoya o której pisałem wcześniej, tyle że dekielka nie potrzebujesz, bo pasuje ten od kita SAL 18-70, bo filtr nie jest wersją slim :D Aney0, fioletowa Hoya jest bardzo dobrym filtrem do obiektywów klasy entry czyli kitów i z pewnością nie popsuje w sposób zauważalny jakości samego szkła. Co do kita Sony 18-70, choć zostałem zwyzywany już za to na forach fotograficznych, to mam takie zdanie, że za te pieniądze to świetne szkiełko do landów, gdzie przysłona jest i tak jest z reguły przymknięta do 8 albo i lepiej. Nie jest oczywiście demonem ostrości, ale jeśli nie zamierzamy startować w konkursach NG albo porównywać cropów 200%, tylko korzystać i bawić się fotografią jest świetny :D

Dobrego Światła życzę :wink:
jacusd
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) jacusd » 07.07.2008 19:50

Już zamówiony :lol:
Jeszcze raz dziękuję :papa:
zmrol