Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Pomóżmy chorwackiemu pieskowi!

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Benekkk

Nieprzeczytany postnapisał(a) Benekkk » 02.09.2003 09:44

Cześć! Kilka dni temu wróciłem z Chorwacji. Mieszkaliśmy m.in. w Dolacu, 10km za Sibenikiem. Codziennie idąc na plażę mijaliśmy psa (na pewno rasowy- coś jak posokowiec bawarski, ale nie znam się zbyt dobrze) 24h/dobę uwązany na łańcuchu w strasznym upale. Całymi dniami leżał na kamieniach, wody miał bardzo mało.
Mam pomysł: może by tak przemycić tego biedaka do Polski. Znajdzie się ktoś, kto da mu nowy, dobry dom???
Namiary: Dolac, jadąc na południe: mijamy po prawej stronie knajpę przy plaży, 100m dalej po lewej stronie w wyschniętej części zatoki jest boisko sportowe, potem śmietniki w i kręta uliczka pnąca się w górę. Za drugim zakrętem nie da się nie zauważyć wielkiego drzewa oliwkowego. Pod nim leży nasz nieszczęśnik.
PS. Piesek jest zdrowy, młody i super-sympatyczny.
bafra

Nieprzeczytany postnapisał(a) bafra » 02.09.2003 10:38

Dwa lata temu widziałam podobny widok w Splicie,często myślę o tym psie na krótkim łańcuchu w pełnym słońcu być może bez wody.Niestety niektóre zwierzęta tak mają nie tylko w Chorwacji u nas w Polsce też tak jest.Dobrze,że pod oliwka miał trochę cienia.Pozdrawiam.
kama

Nieprzeczytany postnapisał(a) kama » 04.09.2003 20:55

zdziwila mnie taka obojetnosc na forum w sprawie tego pieska,na temat glupiej wody mineralnej jest wielkie halo a na cierpienie tak bliskiego ludziom stworzenia jakim jest pies nikt nie reaguje