Crocodyl napisał(a):A ja odpisał bym do gościa, że nic mnie nie interesują ich ustalenia. Zaliczkę przelewałem jemu i od niego oczekuje przez 7 dni zwrotu zaliczki. W innym przypadku zawiadamiam policję. W tym czasie (może naiwnie) skontaktował bym się z Polską Ambasadą w Zagrzebiu i poprosił o pomoc w zawiadomieniu policji i innych tamtejszych służb. Można także spróbować dopytać u nas na PP przecież współpracują z Policją Chorwacką.
KrisM napisał(a): można również zadzwonić do ambasady Chorwackiej w Polsce lub Narodowego ośrodka informacji turystycznej Republiki Chorwacji - w Warszawie, z zapytaniem i prośbą o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
Dorota271 napisał(a):Apartamenty były rezerwowane w październiku,dlatego były wolne i nic w tym dziwnego.Jedziemy w 6 rodzin.
Lednice napisał(a):Dorota271 napisał(a):Apartamenty były rezerwowane w październiku,dlatego były wolne i nic w tym dziwnego.Jedziemy w 6 rodzin.
Jednak to bardzo dziwne, bo apartamenty sporo ludzi rezerwuje na rok z wyprzedzeniem.
Stali klienci to najlepsi klienci
walp napisał(a):Lednice napisał(a):Dorota271 napisał(a):Apartamenty były rezerwowane w październiku,dlatego były wolne i nic w tym dziwnego.Jedziemy w 6 rodzin.
Jednak to bardzo dziwne, bo apartamenty sporo ludzi rezerwuje na rok z wyprzedzeniem.
Stali klienci to najlepsi klienci
To nie jest dziwne, a już w ogóle nie jest bardzo dziwne, chociaż dziwny jest ten świat
a zdziwienie jest początkiem poznania.
Pewnego roku rezerwowałem apartman polecany przez znajomych. Na 8 mieszkań (w styczniu) tylko 2 były zarezerwowane,
więc nie jest niczym nadzwyczajnym, że w październiku jest dużo wolnych apartamentów.
Ale walka o swoje przede wszystkim i trzymam kciuki.