Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Pokaż swoją twarz ...

Rozmowy na tematy fotograficzne. Porady odnośnie techniki fotografowania, wyboru sprzętu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
drusilla
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) drusilla » 24.03.2005 11:11

No jasne że bym chciała :wink: - tylko że nie mam zdjęcia robionego cyfrówką - mam tylko ze zwykłego aparatu i nie wiem czy to wyjdzie :?
no i kiedyś przy próbie umieszczenia ze swojego kompa obrazka wyskoczyły mi bardzo dziwne komunikaty i widać było tylko ikonkę z czerwonym krzyżykiem :cry: - nie znam się na tym i nie wiem co jest grane :evil:
Upomoć !!!
pozdrawiam Krakusa 8) :lol:
jacek gryczewski
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) jacek gryczewski » 24.03.2005 11:37

drusilla napisał(a):No jasne że bym chciała :wink: - tylko że nie mam zdjęcia robionego cyfrówką - mam tylko ze zwykłego aparatu i nie wiem czy to wyjdzie :?
no i kiedyś przy próbie umieszczenia ze swojego kompa obrazka wyskoczyły mi bardzo dziwne komunikaty i widać było tylko ikonkę z czerwonym krzyżykiem :cry: - nie znam się na tym i nie wiem co jest grane :evil:
Upomoć !!!
pozdrawiam Krakusa 8) :lol:

zpisz sie z morskim :)
to nawet sympatyczny facet :)
na bank Ci poradzi
Jolanta M
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) Jolanta M » 24.03.2005 11:53

Dru! Koleżanko z ławki!
Morski Pas jest PRAWDZIWYM CZARODZIEJEM. 8) Słowo!!! :D
Nawet to, że czarodziejska kula mu się popsuła (a nie zginęła, prostuję :wink: ), nic mu nie przeszkadza.
Po prostu EKSTRA!!! :D
drusilla
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) drusilla » 24.03.2005 12:55

Czarodziej ????No to świetnie się składa bo naprawdę chyba tylko czary pomogą :lol:
drusilla
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) drusilla » 24.03.2005 16:08

No i .....lipa :evil: i to bynajmniej nie ta dalmatinska :wink: