Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

pogoda w drugiej połowie września

Wybieracie się do Chorwacji, ale macie wątpliwości odnośnie pogody? Czy nie będzie za zimno lub za gorąco? Jak inni znieśli chorwacki klimat?
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
agamii
Turysta

Nieprzeczytany postnapisał(a) agamii » 04.08.2005 09:41

Jak w temacie. Jest szansa na kilka dni w stroju kąpielowym na plaży, czy już nie bardzo ?? Jadę pierwszy raz, więc jestem zupełnie zielona :)
M.Smith
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) M.Smith » 05.08.2005 08:58

4 lata temy byłem w drugiej połowie września i wróciłem czarny :lol:
agamii
Turysta

Nieprzeczytany postnapisał(a) agamii » 05.08.2005 14:01

Dzięki wielkie za info. Skoro pogoda będzie ok, to jedziemy bez 2 zdań.

pozdrawiam
agnieszka
p-ej
Plażowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) p-ej » 08.08.2005 20:58

M.Smith napisał(a):4 lata temy byłem w drugiej połowie września i wróciłem czarny :lol:

Mam nadzieję, że i w tym roku będzie podobnie. Bardzo mnie pocieszyłeś, bo wybieramy się dopiero 20 września i chciałbym troszkę popływać bez pianek i tego typu akcesoriów.
Pozdrawiam
p-ej :D :D
M.Smith
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) M.Smith » 09.08.2005 07:11

p-ej napisał(a):
M.Smith napisał(a):4 lata temy byłem w drugiej połowie września i wróciłem czarny :lol:

Mam nadzieję, że i w tym roku będzie podobnie. Bardzo mnie pocieszyłeś, bo wybieramy się dopiero 20 września i chciałbym troszkę popływać bez pianek i tego typu akcesoriów.
Pozdrawiam
p-ej :D :D
Jeśli nie straszna Ci temperatura wody w granicach 20-22 C to nie bedzie problemu :lol:
aneta_jacek
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) aneta_jacek » 09.08.2005 08:40