jackuc napisał(a): (miałem takie z kierowcami rajdowymi na torze i na lotnisku na Bemowie)
hrupek666 napisał(a):jackuc napisał(a): (miałem takie z kierowcami rajdowymi na torze i na lotnisku na Bemowie)
Tak z tą różnicą że w takich miejscach nie ma innych użytkowników i nie musisz myśleć za kogoś,trening czyni mistrza ,każdy mistrz popełnia błędy a poza tym jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz i właśnie fajnie gdzieś na uboczu potrenować.
Co do takich szkoleń na torze,naopowiadają głupot pokażą parę trików, a potem jeden z drugim uważa ze umie jeździć i skutki widać na drogach.
jackuc napisał(a):No chorobcia, albo się jest kierowcą albo nie. Trzeba jeździć w każdych warunkach i czuć samochód a także posiadać chociażby podstawowe umiejętności np wychodzenia w poślizgu itp.
Inaczej proponuję odłożyć prawo jazdy i przesiąść się na transport publiczny.
Kierowca, który tylko trzyma się kurczowo kierownicy (a nie prowadzi samochodu), boi się, nie widzi co się dzieje za nim, obok a tylko patrzy przed siebie jest niebywałym zagrożeniem dla siebie i innych.
Teraz jest tam nówka asfaltowa....arturescu napisał(a):Hvar pamiętam z kiepskich dróg, od Sucuraju do Jelsy wąziutka droga z bez pobocza i asfaltem 30 cm wyżej od gruntu.
piekara114 napisał(a):Tylko przy samym Sucuraju jest gorzej, potem super droga jak na możliwości wyspy. No chyba, że od lipca 2017 coś się z droga stalo...
piekara114 napisał(a): Teraz jest tam nówka asfaltowa....
piekara114 napisał(a):Tylko przy samym Sucuraju jest gorzej
jest tylko od Poljica do Hvaru właściwie, ale większość najbardziej interesuje odcinek do Jelsy czyli zaledwie ok. 15km.piekara114 napisał(a): nówka asfaltowa....
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi