marsik napisał(a):Cześć #BoJa!
Gratulacje zakochania! Samych radosnych dni na morzu.
Przebrnąłeś przez cały post? No, no... Wielu twierdzi, że to niemożliwe.
Napisz coś więcej - jaka załoga? spotkałeś się z jakimiś problemami? polecasz Kolibri? jak transport?
Fajne miejscówki na 2020rok, choć dosyć bliskie siebie. Z Zaglavu możesz już pokusić się o płynięcie na Kornaty, polecam!
Będąc w Drage rozważyłbym zwinięcie pontonu dzień wcześniej przed wyjazdem i wycieczkę kanionem rzeki Zrmanji - podjechać nad Novigradskie Morje (albo Karinskie), np. do Meka Dragi https://goo.gl/maps/2vo9nsufuTmUe5qZ8, rozłożyć sprzęt i popłynąć pod wodospad Jankovica Buk https://goo.gl/maps/sqMbHCSuqYYxyxGK6. Niezapomniana wycieczka!
baska napisał(a):Zdajesz sobie oczywiście sprawę z tego, że na terenie Unii Europejskiej, można jako nowy, kupić silnik zaburtowy tylko o określonej klasie emisji zanieczyszczeń? Obecnie z dwusuwów spełniają je tylko Evinrude E-TEC albo Tohatsu TLDI. Więc wszystkie Stormy/Parsuny/Hidee 2-T, są sprzedawane nielegalnie. No chyba że kupi je WOPR, policja albo inna służba, a potem komuś odsprzeda. Żeby pływać w Chorwacji musisz mieć sprzęt zarejestrowany bo nie dostaniesz winiety. Czy PZMWiNW zarejestruje ci dwusuwa na podstawie faktury z 2020 r ? Ja bym przemyślał te okazje jeszcze raz na spokojnie, żebyś nie wpadł na minę. Inną sprawą jest jakość tych klonów. Wymiarowo się zgadzają, bo Chińczycy kupili stare linie produkcyjne Yamahy, ale jeśli chodzi o jakość użytych materiałów i dokładność obróbki to już jest różnie.
yzedef napisał(a): zwłaszcza, że mam zakup w PL czyli mam kogo ścigać jak coś.
baska napisał(a):Na samym dole aukcji jest dopisek "Silnik kolekcjonerski, przeznaczony wyłącznie do wyścigów."
Więc wg sprzedającego on jest ok, bo sprzedaje silnik do trzymania w garażu. A jak tobie sprawdzą tabliczkę znamionową na wodzie, to twój problem. Bo po co pływałeś silnikiem kolekcjonerskim
Powrót do Plaże & Adriatyk - żeglowanie, nurkowanie, wędkowanie...