napisał(a) ogorek » 23.08.2018 09:58
Nie sądzę, że taniej - zapewne przyjemniej/inaczej
W tamtym wątku (o kosztach) sugerują doliczanie zakupów na wyjazd
Więc trzeba by doliczyć zakup pontonu/udki, silnika, ...
Potem ubezpieczenie, winieta, przeglądy silnika, oleje
Przy więszkszych koszt przyczepy, przeglądy i ubezpieczenia przyczepy ...
>>>>>>>>>>>>>>>>>
Co do spalania to przy długach trasach w ślizgu na łodce z silnikiem (powiedzmy >= 90KM)
często zużycie jest 2-2.5km na 1l. Zresztą takowe jest traktowane jako "oszczędne"
To policzcie ile to paliwa przy JEDNEJ trasie 100 km
Nawet 50 l może wyjść ...
Oczywiscie w praktyce nikt nie leci 100 km otwartym morzem raczej a do wyspy (kilka/kilkanascie), tu pyr-pyr, potem druga i wychodzi mniej
Jak płynę pyr-pyr 7-8 km/h to pokazuje mi spalanie 7 km na 1 l
czyli co 1l na godzinę ?? -> zakłądajac błędy wskazań to nawet 2 l na godzinę to mało czyli pyr-pyr rządzi
Generalnie długie przeloty najbardziej są finansowo odczuwalne