Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Pływanie pontonem w Chorwacji

Piaszczyste plaże? To w Chorwacji jednak rzadkość. Ale może są tacy, którzy chcą podzielić się z innymi swoją wiedzą na ten temat. Potrzebujesz łagodnego zejścia do morza? A może lubisz nurkować czy wędkować? Chcesz wypożyczyć łódkę i poznać Chorwację od strony morza? Albo masz skuter wodny i chcesz go zabrać?
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
AdamBeata
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) AdamBeata » 24.01.2016 13:20

Rozumiem, że masz na myśli miejsca w Cro.
Ja osobiście jeżdżę już od wielu lat w to samo miejsce a w tym roku będę trzeci raz z rzędu z pływadłem. Pierwszy raz byłem z pontonem ale zamieniłem na niewielkiego RIBa i w tym roku znowu ciągnę w to samo miejsce.
Półwysep Peljesac okolice Trstenika, a dokładnie takie małe zadupie nazywające się Borak-Dingac. Co prawda sam dojazd z Wrocławia to prawie 1,5tyś km ale to po prostu cudowne miejsce i nawet przez kilka lat nie znudziłem sie tymi widokami. Tam gdzie ja przebywam prawie każdy trzyma ponton zacumowany na bojce koło swojego mieszkania (jeśli mieszka nad samą wodą) lub po prostu przy plaży (np. Trstenik, Żuljana).
Niektórzy mówią, że Peljesac to perełka Chorwacji z bliskością takich miejsc jak Dubrownik, Korcula, Mljet, Mostar; kraina najlepszych chorwackich win i owoców morza ale to oczywiście pozostawiam do oceny każdemu indywidualnie. Ja sam tak jednak uważam.
Jeślibyś był zainteresowany dokładniejszymi informacjami o tej okolicy to służę radą i zdjęciami.
RobertRybnik
Autostopowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) RobertRybnik » 24.01.2016 14:39

Dzięki za odpowiedź.

Z tego co widzę, ta miejscowość jest dosyć otwarta na morze.

Ja jadę z Rybnika, więc mam 150km mniej :)

Byłby wdzięczny za wszelkiego rodzaju dokładniejsze informacje odnośnie samego miejsca.