komanch napisał(a):Panowie, czy w Suzach 4takty producent wymaga minimalnej ilości oktanów w benzynie?
A skąd to pytanie? Masz dostęp do ukraińskiego paliwa?
w UE nie ma innego niż 95 i wyżej.
komanch napisał(a):Jak wygląda kwestia gwarancji w nowych silnikach? Obowiązkowe są coroczne przeglądy w serwisie żeby gwarancja w razie czego była uwzględniona?
pavlo napisał(a):
Możecie coś podpowiedzieć?
Rysio napisał(a):pavlo napisał(a):
Możecie coś podpowiedzieć?
W Poracie jest mały port. Dwukrotnie tam cumowałem przy nabrzeżu na wyjściu z portu i zawsze za darmo. Byłem u kapitana (bosmana chyba) portu i za każdym razem stwierdzał "nista" tylko dobrze przywiąż Od dziobu konieczna kotwica. Dno łapie ale musisz kilka prób zrobić żeby na skałę trafić, bo w większości jest piach i trawa.
pavlo napisał(a):Dzięki za info
Cumowałeś przez dłuższy okres, np. dwa tygodnie, czy to była zgoda na dwa trzy dni?
Do moich opcji miejscówek dorzucam jeszcze Igrane.
Są tam dwa małe porty, masz może z nimi jakieś doświadczenia?
komanch napisał(a):Przy okazji cumowania, jakie macie doświadczenia przy cumowaniu przy tzw "prywatnym kawałku brzega" gospodarza? wybieram się w przyszłym roku na Ciovo, przy brzegu jest nawet mały pomościk, dwa spore polery. Oczywiście nic nie pilnowane, obok plaże sąsiadów.
Czy bezpiecznie zostawiać ponton (silnik) w takich miejscach na stałe? Wiem że Chorwacja to przyjaźnie nastawiony na turystów kraj, nie mniej jednak ....
swider1985 napisał(a):Rysio pytanie mam, gdzie w Igrane lub okolicy dokonam opłaty morskiej ? pojadę pierwszy raz z pontonikem a coś wspominasz o tej okolicy
swider1985 napisał(a):dzięki
i takie pytanko wchodzę tam i na jakiej podstawie zapłacę bo nie mam pontonu zarejestrowanego ? czy jest to załatwiane na słowo? (pontonik310cm+15km)
Powrót do Plaże & Adriatyk - żeglowanie, nurkowanie, wędkowanie...