napisał(a) markiz17 » 30.09.2014 21:46
Rysio napisał(a):markiz17 napisał(a):A nie wydaje wam się, że T40 ma trochę bardziej zadarty przód w porównaniu do np. WLG?
Powiedziałbym że wręcz odwrotnie, ale może to wynikać z wrażenia. Miałem WLG 2,9 i wydaje mi się że dziób był bardziej w górze w porównaniu do T40. Może to być kwestia obciążenia pawęży w stosunku do długości. Inna jest też średnica tub co może dawać mylny obraz. Nie brałbym tego zbytnio pod uwagę.
Różnica cenowa między WLG 4,2m a T40 to około 1800zł. Jest to sporo, ale w tej cenie jest laminowana pawęż, jakaś tam marka...może i serwis gwarancyjny będzie lepszy...nie wiem. Możliwa jest też wyprzedaż rocznika 2014, tak sugerował sprzedawca, wtedy różnica wyniesie 1000zł.
Rysiu w moim starym chińskim pontonie 290cm zauważyłem jedną rzecz.
Klej wychodził około 3-4mm poza miejsce klejenia. O ile ponton był nowy nie było tego widać, ale po pierwszym użyciu klej zrobił się żółty i na jasnym pontonie bardzo nieestetycznie to wyglądało.
To tak ma być? Czy ty tak miałeś w swoim starym WLG i jak jest w hondzie, którą obecnie posiadasz?
Poza tym kolejna rzecz to walające się wszędzie opiłki aluminium, ciągle wylatujące z podłogi, niektóre sporych rozmiarów ostre mogące przebić PVC
Ktoś nie wyczyścił podłogi po docięciu, przynitował boczne listwy i zostały tam na wieczność, a co jakiś czas gdzieś wypadają. Część podłogi, która wchodzi pod pawęż ostra niedorobiona, podłoga pracuje, więc będzie kroić PVC.
Możliwe, że ponton, który miałem robi ta sama fabryka w Chinach, co wiele innych marek, a można to poznać po tabliczce znamionowej, po prostu jest identyczna.
Choć cena mojego nowego była podejrzanie niska....