jacek1965 napisał(a):Dzięki za podpowiedzi. No z ceraty to raczej nie zamierzam kupić (mam przynajmniej nadzieję...). Myslałem o pontonie intex excursion 5. Koszt tego urządzonka to 600 złotych, ma ponoć możliwość założenia pawęży do silnika elektrycznego. Generalnie mam nadzieję, że rozsądku mi nie brakuje, Adriatyk widuje od 9 lat w czasie wyjazdów do cro i wiem, jak różnie może wyglądać. natomiast nie mam żadnego doświadczenia w pływaniu pontonem. Łódką wędkarską to i owszem, w tym również po rzekach. Cel mój jest prosty, w czasie ładnej pogody do 100m od brzegu wzdłuż wybrzeża do jakiejś miłej zatoczki. Jeśli uważacie, że jest to warte tłoczenia się w samochodzie z akumulatorem, silnikiem i przede wszystkim pontonem to proszę o poparcie, jeśli to głupota to o przestrogę. Pozdrawiam.
marcin0k napisał(a):Moim zdaniem pływanie pontonem z silnikiem elektrycznym nawet w zatoce będzie miało nie wiele wspólnego z przyjemnością.
Odnośnie patentu nie wiem czy Panowie wiecie od zeszłego roku troszkę się pozmieniało i egzamin to już nie 100% zdawalności. Wg. relacji na forach motorowodnych zdaża się, że na 20 osób zdaje 10, a już 30-40% niezdających to ponoć norma.
W sobotę podchodzę do egzaminu i mam nadzieję, że pierwszy i ostatni raz. Panowie jak macie jakieś materiały wrzuccie mi na maila marcinok (małpa) g.pl
DaJaRa napisał(a):marcin0k napisał(a):Mam . Wielkie Dzięki DaJaRa:)
Cieszę się że mogłam pomóc
Powodzenia na egzaminie!!!
Jestem ciekawa czy faktycznie tak oblewają.
I pochwal się czy zdałeś
pece64 napisał(a):DaJaRa napisał(a):marcin0k napisał(a):Mam . Wielkie Dzięki DaJaRa:)
I pochwal się czy zdałeś
DaJaRa, mam prośbę o to samo, mój adres to mirmap(małpa)wp.pl , byłbym very i zobowiązany
DaJaRa napisał(a): Szkoda nam ich było, sami prawie kupiliśmy taki sprzęt, ponton 290 + 5KM ale po przeczytaniu porad na tym forum kupiliśmy bardziej nadający się do Chorwacji sprzęt, ponton 420 + 25KM, choć i to jak się okazało, nie jest za wiele .