predatortata napisał(a):Ponton chcę nowy bo nie zamierzam go na razie zmieniać. Ma mi służyć do krótkich wycieczek po zatoczkach z moimi dziećmi. Zachwyciła nas Chorwacja i chcemy troszkę popływać jak to się nazywa wzdłuż brzegu. Rysio czy masz może jakieś ciekawe stronki lub znajomych ludzi co chcą sprzedać silnik 10 KM?. Marku a czym ty teraz chcesz pływać?
Rysio napisał(a):Marku, z jednej strony masz rację ale jak zwykle jest ale...
...
...bo najzwyczajniej w świecie szkoda by mi było wydać ok 40 czy 50 tyś na pływanie przez 3 tygodnie w roku.
Rysio napisał(a):Gdyby nie istniał rynek sprzętu używanego
predatortata napisał(a):Właśnie ja zaczynam i nie mam żadnego doświadczenia. Nie chce spędzić urlopu w Chorwacji rozczarowaniem z powodu defektu silnika. Więc jak nie znajdę osoby znającej się lub gdy sprzedający nie będzie chciał oddać silnika do sprawdzenia do serwisu. Mam wtedy 2 wyjścia:
-nowy yamaha lub honda 5-6 KM ( czy to starczy by z dzieciakami popływać wzdłuż brzegu wyspy Hvar)
-nowy Parsun lub seaking 10KM.
Co byście wybrali na więcej mnie nie stać na teraz? Proszę o ostatnia rade.pozdrawiam
predatortata napisał(a):Właśnie ja zaczynam i nie mam żadnego doświadczenia. Nie chce spędzić urlopu w Chorwacji rozczarowaniem z powodu defektu silnika. Więc jak nie znajdę osoby znającej się lub gdy sprzedający nie będzie chciał oddać silnika do sprawdzenia do serwisu. Mam wtedy 2 wyjścia:
-nowy yamaha lub honda 5-6 KM ( czy to starczy by z dzieciakami popływać wzdłuż brzegu wyspy Hvar)
-nowy Parsun lub seaking 10KM.
Co byście wybrali na więcej mnie nie stać na teraz? Proszę o ostatnia rade.pozdrawiam
predatortata napisał(a):(...)
Mam do was pytanie czy stosujecie:
1. Knage z wpuszczonymi rolkami do wyciągania kotwicy (jest to potrzebne w Tokarexie z naklejeniem koszt 350 złotych)
2. Rodzaj kotwicy jaki będzie dobry w Chorwacji i wagę kotwicy.
3. Linia paliwowa z jakim zbiornikiem ile litrowym brać.
4. Pompka elektryczna jaka?