Mirko
skąd można pobrać mapę, którą wkleiłeś kilka postów powyżej, tak aby można ją powiększyć?
Jacek
terenowiec napisał(a):Mors, masz uprawnienia chyba nie dalej jak dwie mile od brzegu? Jeżeli tak, to płynąc 15 km w przepisach się nie złapiesz. Powtórzę, wypierdkiem 270 taka wyprawa nie jest zbyt bezpieczna. Nie wiem, czy jednostka ta ma kategorię projektową C i czy większe fale jej nie przewrócą. Przecież to niewiele więcej od materaca!
jacek_katowice napisał(a):Mirko
skąd można pobrać mapę, którą wkleiłeś kilka postów powyżej, tak aby można ją powiększyć?
Jacek
MorskiPas napisał(a):Lampa jak lampa, skoro ją sprzedają to pewnie ma stosowny atest.
MorskiPas napisał(a):Prawo drogi to jedno, a ja jak płynę pontonem i widzę coś większego, to spieprzam mu z drogi, nawet jak mam pierwszeństwo. A jak nie mogę uciec, bo mi silnik zgasł, to ręczny reflektor, albo flara (tylko nie czerwona).
Z tego co wiem to pływasz pontonem, więc rodzi się pytanie co flauta ok. godz. 17 - 18 ma wspólnego z dotarciem do portu, przecież dla Ciebie to lepiej, bez fali lepiej wejść w ślizg, ale nie będe się czepiał.
Rysio napisał(a):To oczywista oczywistość, zdarzyło mi się nawet w ubiegłym roku przed rejsowym Jadroliniji spieprzać. Tu bardziej mam na myśli właśnie unieruchomienie z różnych przyczyn i taki rejsowy na kolizyjnym. Na pagajach mu nie spieprzysz, choć kto wie ponoć są tacy co wprowadzali łódki w ślizg
jacek_katowice napisał(a):Rysio
Mapa jest formatu A2 i łatwo się składa. Od biedy możesz usiąść na niej.
Domyślić się, a wiedzieć to jest taka mała różnica.
Dobrze, że jak piszesz, jeszcze niektórzy za rumplem myślą,
Powrót do Plaże & Adriatyk - żeglowanie, nurkowanie, wędkowanie...