FUX napisał(a):Ten budżet na fajnego riba z legalnym silnikiem to zdecydowanie za mały.
Kierunek obrałeś słuszny.
Plastik 6m to silnik musowo ponad 100 KM
Papiery na taki sprzęt są?
Wątpię.
Masa na haku takiego zestawu, to około 1t lub lepiej.
Papiery +E są watpię.
6m w cro to zabawka; na Mazury+
i Odrę da radę.
Boloh napisał(a):...mam też możliwość kupienia od kolegi (SM) z silnikiem stacjonarnym -VW 120KM (pali tylko 7-8l/godz)...
Boloh napisał(a):-cyt.przewóz 830kg łódki to koszmar a potem jeszcze slipowanie-wodowanie to następna porażka).i nie wszędzie jest gdzie zwodować.
Argi napisał(a):....... Zapasowy silnik uważam za rzecz dużo bardziej istotną w Cro niż dzielność na fali. I tyle.
.......
Boloh napisał(a):......., Prosz,e o Wasze opinie.
1)http://allegro.pl/show_item.php?item=2066544448
2)http://allegro.pl/rib-lodz-hybrydowa-zcb-470-gwar-5-l-tokarex-i 2066846310.html
3)http://allegro.pl/rib-lodz-hybrydowa-zcb-520-gwar-5-l-tokarex-i 2077418631.html
4)http://allegro.pl/ponton-rib-485-delta-bay-nowy-i2083160893.html
........
FUX napisał(a):Prawie w każdym porcie jest kran, więc można skorzystać...
- trzeba zapłacić...
FUX napisał(a):O dźwigu do slipowania pisałem...
Boloh napisał(a):-cyt.przewóz 830kg łódki to koszmar a potem jeszcze slipowanie-wodowanie to następna porażka).i nie wszędzie jest gdzie zwodować.
Boloh napisał(a):Powiem tylko że ja i moi synowie to na pewno nie Pudziany ale w 4-ke 300kg to bez problemu przenosimy i tam gdzie bywałem (SLatina,Rogoznica,Cavtat , Brodanica itp zawsze były łagodne zejścia i podjazdy pod samą wodę i wtedy RIB-a bez slipowania moża zwodować (oczywiście nie po urwistym brzegu). Natomiast zwodowanie czytaj przeniesieniu łodzi chociażby 100kg cięższej byłoby niemożliwością
A więc jest różnica między łodzią ważącą 200-300kg a 400-500kg.
Zresztą jak się okazuje można w większości (przynajmniej tam gdzie byłem) miejscowości postawić RIB-a na wodzie.
Powrót do Plaże & Adriatyk - żeglowanie, nurkowanie, wędkowanie...