bogdan63 napisał(a):cześć INFOB/JACEK, to jaki to jest sprzęt bo ładnie wygląda ???
pozdrawiam.
Honda T-38IE + Honda BF20.
Pzdr
Jacek
bogdan63 napisał(a):witam,
jeszcze taki temacik, OC pontonu 310 i 8KM, Panowie, gdzie to najlepiej załatwić ???
pozdrawiam.
Argi napisał(a):bogdan63 napisał(a):witam,
jeszcze taki temacik, OC pontonu 310 i 8KM, Panowie, gdzie to najlepiej załatwić ???
pozdrawiam.
Zawsze znajdziesz przy kapitanacie, bądź nawet w samym kapitanacie. Naprawdę zero problemów. Za ponton 3,60 z silnikiem 25KM zapłaciłem 180kn.
Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że w Twoim przypadku OC nie jest obowiązkowe?
krzysztofSL napisał(a):Witam, wtrącę tylko krótko o silniku i obrotach o których pisałem wcześniej (silnik dławił się i nierówno wchodził w obroty) dałem do silnik mechanika i okazało się, że filtr paliwa miał drobiny jakiegoś brudu, regulacja gaźnika w ogóle nie była robiona. Od chwili gdy go wyczyścił jest ok. Co do spalania, po wstępnych obserwacjach wynika, że pali od 1,5 do 3 litrów (ma zdjętą osłonkę z gaźnika przez co ponoć pali troszkę mniej - chociaż nie wiem czy to jest dobry pomysł - widać normalnie przepustnicę - łatwo może się dostać brud albo woda). Puki co silnik pali praktycznie na dotyk (muszę nauczyć się tylko wyłączać ssanie w odpowiednim momencie - jak to mówią trzeba wyczuć moment). Na koniec jeszcze dodam filmik z testowego pływania:
pod silnikiem 15km pytam ponieważ podoba mi się ten ponton i myślę o podobnym zestawie.Patent mam od 20 lat SSM i czas najwyższy troszkę go wykorzstać na wakacjach w Chorwacji. Czekam na odpowiedżkrzysztofSL napisał(a):Witam, wtrącę tylko krótko o silniku i obrotach o których pisałem wcześniej (silnik dławił się i nierówno wchodził w obroty) dałem do silnik mechanika i okazało się, że filtr paliwa miał drobiny jakiegoś brudu, regulacja gaźnika w ogóle nie była robiona. Od chwili gdy go wyczyścił jest ok. Co do spalania, po wstępnych obserwacjach wynika, że pali od 1,5 do 3 litrów (ma zdjętą osłonkę z gaźnika przez co ponoć pali troszkę mniej - chociaż nie wiem czy to jest dobry pomysł - widać normalnie przepustnicę - łatwo może się dostać brud albo woda). Puki co silnik pali praktycznie na dotyk (muszę nauczyć się tylko wyłączać ssanie w odpowiednim momencie - jak to mówią trzeba wyczuć moment). Na koniec jeszcze dodam filmik z testowego pływania:
Powrót do Plaże & Adriatyk - żeglowanie, nurkowanie, wędkowanie...