krzysztofSL napisał(a):...więc może tu może być przyczyna?
smoki3 napisał(a):krzysztofSL napisał(a):A powiedz Smoki ile ten silnik Ci pali. I czy sprawia Ci dużo kłopotu jego zwodowanie ? No bo jednak jest to 35 kg
Pali od 2,5 litra do 5 litrów na godzinę pod pełnym obciążeniem. Spalanie zależy, to od warunków pogodowych wiatru, przypływu ( a bywają różne rano - wieczorem). Przed wyjazdem do Chorwacji kup sobie na wszelki wypadek zapasowe świece i koniecznie oryginalną złączkę paliwową.
Jeśli chodzi o wodowanie, ułomkiem nie jestem chociaż jest co dźwignąć i z wodowaniem daję sobie radę sam.
Rysio napisał(a):krzysztofSL napisał(a):...więc może tu może być przyczyna?
Powiem Ci że raczej nie sądzę, przynajmniej nigdy z czymś takim w dwusuwie się nie spotkałem. Prędzej zrobisz zasłonę dymną niż silnik z powodu składu mieszanki paliwo/olej zacznie szwankować. Twój objaw to ewidentny nieprawidłowy skład mieszanki paliwo - powietrze, jak to będzie coś innego to więcej za żadną kosiarkę się nie zabiorę :wink:
Powrót do Plaże & Adriatyk - żeglowanie, nurkowanie, wędkowanie...