To z doświadczenia.nenek napisał(a):(...) Wedlug mojego doswiadczenia warto zawsze troszke dołozyc wiecj niz dopuszczalna do danej lodzi np na tabliczce najwiekszy silnik do danej lodzi 60 km daj 80 nie wiecej.
Marco55 napisał(a):Wiele urzędów rejestruje łodzie z większymi silnikami, niż wskazuje producent. Nawet ubezpieczalnie to tolerują, choć nie wszystkie. Na jednym z forów w Niemczech czytałem konkretne przykłady. Problem pojawiał się zawsze w przypadku wypadku. W jednym przypadku nawet konfiskata łodzi, ale tam byli poważnie poszkodowani.
CZYSZKOWEK napisał(a):
Można wielokrotnie tłumaczyć i coraz bardziej jestem przekonany, że "kopiemy się z koniem". Jest wiele osób, które te podstawowe zasady rozumie. Jednak jest spory odsetek osób "płaczących po szkodzie", wiedzących lepiej. Nie dotyczy, to tylko uczestniczących w tym forum, ale i na "FM" się trafiają. Bo czemu niby nie założyć silnika 70Hp na pawęż przystosowaną do 50Hp, nie zmienić napisu, przecież nikt nie zauważy ...... Puki nie będzie na piwie u Św. Piotra.
Kapitańska Baba napisał(a):CZYSZKOWEK napisał(a):
Można wielokrotnie tłumaczyć i coraz bardziej jestem przekonany, że "kopiemy się z koniem". Jest wiele osób, które te podstawowe zasady rozumie. Jednak jest spory odsetek osób "płaczących po szkodzie", wiedzących lepiej. Nie dotyczy, to tylko uczestniczących w tym forum, ale i na "FM" się trafiają. Bo czemu niby nie założyć silnika 70Hp na pawęż przystosowaną do 50Hp, nie zmienić napisu, przecież nikt nie zauważy ...... Puki nie będzie na piwie u Św. Piotra.
Błagam, popraw
Zago napisał(a):Marco55 napisał(a):Witam Miłośników Chorwacji, polskie uprawnienia sternika motorowodnego uprawniają do wypływania w morze do 2 mil morskich i tylko w ciągu dnia. Czy pływając w Chorwacji nadal trzeba stosować się do tego ograniczenia?
Tak
LUKASQ napisał(a):Wpadł ktoś kiedyś na pomysł żeby do Chorwacji transportować swój ponton spakowany na małą przyczepkę ? Na przykład jak na załączonym foto
Powrót do Plaże & Adriatyk - żeglowanie, nurkowanie, wędkowanie...