Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Płock- Poljica- jaka trasa, pomóżcie

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
sawalek
Podróżnik

Nieprzeczytany postnapisał(a) sawalek » 11.01.2011 23:03

Witam wszystkich. Wybieram się po raz pierwszy do Chorwacji w wakacje 2011. Zdecydowałam się na wyjazd do miejscowości Poljica. I tu pojawia się problem- jaką trasą jechać? Bardzo proszę o pomoc w wyborze trasy, bo w tym temacie jestem 'zielona'. Zaznaczę tylko, że jedziemy tylko z jednym kierowcą(nie lubi jeździć nocą) i z dziećmi 7 i 4 lata.
maniust
Koneser

Nieprzeczytany postnapisał(a) maniust » 11.01.2011 23:17

Płock - Łódż - Częstochowa - Cieszyn - Brno - Wiedeń - Graz - Maribor - (objazd lub autostrada - decyzja należy do ciebie) Zagrzeb - Karlovac - Poljica.

Jeśli kierowca nie lubi jechać nocą , to wystartował bym skoro świt z Płocka.
Na wczesny wieczór spokojnie dojedziecie do Graza , tu spanie i skoro świt wystartował dalej.
Koło południa następnego dnia jesteście w Poljicy.
sawalek
Podróżnik

Nieprzeczytany postnapisał(a) sawalek » 11.01.2011 23:20

maniust napisał(a):Płock - Łódż - Częstochowa - Cieszyn - Brno - Wiedeń - Graz - Maribor - (objazd lub autostrada - decyzja należy do ciebie) Zagrzeb - Karlovac - Poljica.

Jeśli kierowca nie lubi jechać nocą , to wystartował bym skoro świt z Płocka.
Na wczesny wieczór spokojnie dojedziecie do Graza , tu spanie i skoro świt wystartował dalej.
Koło południa następnego dnia jesteście w Policji.

A co myślisz o trasie przez Węgry?
maniust
Koneser