napisał(a) lechocz » 11.02.2015 10:57
KrisM napisał(a):no fakt, kiedyś w mBanku wszystko było bardziej czytelne i prostsze. teraz trzeba się przebić przez wiele tabelek by w końcu dotrzeć do tej, która nas interesuje;-) i to wszystko w trosce o zadowolenie klienta;-)
Z tego co piszesz wynika, że to chyba "przypadłość" każdego z banków.
W BZ WBK również stosują ten trik, polegający na zasypywaniu lawina pism z mnóstwem zmian i związanych z tym informacji, tak aby, co mniej dociekliwi klienci, zorientowali się jak najpóźniej, że są najzwyczajniej w świecie "waleni w rogi".
Dla mnie było by to zrozumiałe, gdyż normalne jest dla mnie, że bank chce zarobić.
Lecz kiedy czytam takie, ogólnodostępne informacje: "...Po trzech kwartałach 2014 roku BZ WBK miał ponad 1,5 mld złotych zysku netto,
co jest kwotą o ponad 14 procent wyższą niż rok wcześniej...", to jasnym się staje, że takie działania banków, a przynajmniej BZ WBK, to najzwyczajniejsza w świecie pazerność, obecnych hiszpańskich właścicieli a nie troska o dobro klienta, na którym przecież zarabiają, i to niemało.
Bo jak inaczej nazwać fakt, iż przy tak wzrastającej z roku na rok rentowności, ciągle im mało, gdyż z dniem 01 lutego 2015 roku, po raz kolejny wprowadzili wiele zmian, w tym również te, de facto, podnoszące opłaty?