naszastruga napisał(a):Też wolimy gotówkę. Karta w sklepach i na trasie. Poza tym te 10-15 proc. napiwku i tak trzeba dać gotówkowo.
Nic nie trzeba...
To jest dobra wola...
Maciety napisał(a):Cześć.
Taka sytuacja. Płacenie kartą w restauracji. Pierwsza próba odmowna, druga płatność przeszła.
Dzisiaj oglądam zestawienie z banku. Księgowane po trzech dniach od płatności, jak już pakowałem się do wyjazdu. Przeszła ta odmowna i druga. Obie z kolejnymi numerami referencyjnymi!
Płatność pobrana dwa razy.
Niestety nie mam potwierdzenia odmownego, ale tylko zdjęcie rachunku, który przeszedł.
Wysłałem reklamację do restauracji z plikami PDF, które potwierdzają dwa ściągnięcia tej samej kwoty przez terminal.
Ktoś już przerabiał taką sytuację?
Jakieś szanse na zwrot ?
Chris_M napisał(a):Maciety napisał(a):Cześć.
Taka sytuacja. Płacenie kartą w restauracji. Pierwsza próba odmowna, druga płatność przeszła.
Dzisiaj oglądam zestawienie z banku. Księgowane po trzech dniach od płatności, jak już pakowałem się do wyjazdu. Przeszła ta odmowna i druga. Obie z kolejnymi numerami referencyjnymi!
Płatność pobrana dwa razy.
Niestety nie mam potwierdzenia odmownego, ale tylko zdjęcie rachunku, który przeszedł.
Wysłałem reklamację do restauracji z plikami PDF, które potwierdzają dwa ściągnięcia tej samej kwoty przez terminal.
Ktoś już przerabiał taką sytuację?
Jakieś szanse na zwrot ?
W takich przypadkach reklamacje należy składać w swoim banku, a nie w sklepie!
Jeśli to są dwa kolejne obciążenia na tę samą kwotę, to nie powinno być żadnych problemów z uznaniem tej reklamacji.
Maciety napisał(a):Dziękuję za wytłumaczenie. Nigdy nie miałem takiej sytuacji. Nawet z drobnymi płatnościami zbliżeniowymi. A tu taka niespodzianka za granicą.Udam się do banku. Zobaczymy, jak ta reklamacja zostanie załatwiona.
Człowiek się za bardzo poczuł pewnie.
Nauczka. Zwłaszcza poza krajem.
Maciety napisał(a):Cześć.
Taka sytuacja. Płacenie kartą w restauracji. Pierwsza próba odmowna, druga płatność przeszła.
Dzisiaj oglądam zestawienie z banku. Księgowane po trzech dniach od płatności, jak już pakowałem się do wyjazdu. Przeszła ta odmowna i druga. Obie z kolejnymi numerami referencyjnymi!
Płatność pobrana dwa razy.
Niestety nie mam potwierdzenia odmownego, ale tylko zdjęcie rachunku, który przeszedł.
Wysłałem reklamację do restauracji z plikami PDF, które potwierdzają dwa ściągnięcia tej samej kwoty przez terminal.
Ktoś już przerabiał taką sytuację?
Jakieś szanse na zwrot ?
Chris_M napisał(a):Maciety napisał(a):Dziękuję za wytłumaczenie. Nigdy nie miałem takiej sytuacji. Nawet z drobnymi płatnościami zbliżeniowymi. A tu taka niespodzianka za granicą.Udam się do banku. Zobaczymy, jak ta reklamacja zostanie załatwiona.
Człowiek się za bardzo poczuł pewnie.
Nauczka. Zwłaszcza poza krajem.
Możesz reklamację złożyć przez e-mail albo nawet telefonicznie, ważne żebyś dostał potwierdzenie złożenia reklamacji oraz koniecznie jej numer.
Maciety napisał(a):Cześć.
Taka sytuacja. Płacenie kartą w restauracji. Pierwsza próba odmowna, druga płatność przeszła.
Dzisiaj oglądam zestawienie z banku. Księgowane po trzech dniach od płatności, jak już pakowałem się do wyjazdu. Przeszła ta odmowna i druga. Obie z kolejnymi numerami referencyjnymi!
Płatność pobrana dwa razy.
Niestety nie mam potwierdzenia odmownego, ale tylko zdjęcie rachunku, który przeszedł.
Wysłałem reklamację do restauracji z plikami PDF, które potwierdzają dwa ściągnięcia tej samej kwoty przez terminal.
Ktoś już przerabiał taką sytuację?
Jakieś szanse na zwrot ?
Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne