Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Płacenie kartą płatniczą w Chorwacji- Wątpliwości

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
yanek37
Cromaniak
Posty: 704
Dołączył(a): 13.10.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) yanek37 » 24.07.2021 19:08

naszastruga napisał(a):Też wolimy gotówkę. Karta w sklepach i na trasie. Poza tym te 10-15 proc. napiwku i tak trzeba dać gotówkowo.

Nic nie trzeba...
To jest dobra wola...
amatus1
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2903
Dołączył(a): 25.11.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) amatus1 » 26.07.2021 14:13

Dzisiaj analizowałem wydatki i nie zauważyłem opłaty za wypłatę z bankomatu "Surcharge". Na ekranie kiedy wybierałem w Zagrabecka Bank pojawił się komunikat, że zostanie pobrana opłata 28 kun jednak minęły ponad 3 tygodnie i nic...możliwe, że doliczono ten koszt do całościowego obciążenia za tarnsakcję?
nenek
Croentuzjasta
Posty: 418
Dołączył(a): 28.09.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) nenek » 26.07.2021 15:32

U mnie tez doliczona 28 kun a na koncie nie ma nic na ten temat goła kwota za 800 kun 593 zł
piotrekbeti
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 689
Dołączył(a): 26.01.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotrekbeti » 26.07.2021 16:09

800 kun za 593 wychodzi ponad 74 grosze /Promocja?
piotrekbeti
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 689
Dołączył(a): 26.01.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotrekbeti » 26.07.2021 16:11

Przy tym kursie to opłaci się wymienić na lotnisku i zostanie na Karlovacko
nenek
Croentuzjasta
Posty: 418
Dołączył(a): 28.09.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) nenek » 26.07.2021 16:15

No niestety nie mogłem karta zapłacic w restauracji tylko gotowka wiec najblizszy bankomat i taka kwota.
Maciety
Odkrywca
Posty: 63
Dołączył(a): 23.06.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) Maciety » 31.07.2021 14:21

Cześć.
Taka sytuacja. Płacenie kartą w restauracji. Pierwsza próba odmowna, druga płatność przeszła.
Dzisiaj oglądam zestawienie z banku. Księgowane po trzech dniach od płatności, jak już pakowałem się do wyjazdu. Przeszła ta odmowna i druga. Obie z kolejnymi numerami referencyjnymi! :evil:
Płatność pobrana dwa razy. :!:
Niestety nie mam potwierdzenia odmownego, ale tylko zdjęcie rachunku, który przeszedł.
Wysłałem reklamację do restauracji z plikami PDF, które potwierdzają dwa ściągnięcia tej samej kwoty przez terminal.
Ktoś już przerabiał taką sytuację?
Jakieś szanse na zwrot ?
Chris_M
Cromaniak
Posty: 1338
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Chris_M » 31.07.2021 14:49

Maciety napisał(a):Cześć.
Taka sytuacja. Płacenie kartą w restauracji. Pierwsza próba odmowna, druga płatność przeszła.
Dzisiaj oglądam zestawienie z banku. Księgowane po trzech dniach od płatności, jak już pakowałem się do wyjazdu. Przeszła ta odmowna i druga. Obie z kolejnymi numerami referencyjnymi! :evil:
Płatność pobrana dwa razy. :!:
Niestety nie mam potwierdzenia odmownego, ale tylko zdjęcie rachunku, który przeszedł.
Wysłałem reklamację do restauracji z plikami PDF, które potwierdzają dwa ściągnięcia tej samej kwoty przez terminal.
Ktoś już przerabiał taką sytuację?
Jakieś szanse na zwrot ?

W takich przypadkach reklamacje należy składać w swoim banku, a nie w sklepie!
Jeśli to są dwa kolejne obciążenia na tę samą kwotę, to nie powinno być żadnych problemów z uznaniem tej reklamacji.
Maciety
Odkrywca
Posty: 63
Dołączył(a): 23.06.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) Maciety » 31.07.2021 16:30

Chris_M napisał(a):
Maciety napisał(a):Cześć.
Taka sytuacja. Płacenie kartą w restauracji. Pierwsza próba odmowna, druga płatność przeszła.
Dzisiaj oglądam zestawienie z banku. Księgowane po trzech dniach od płatności, jak już pakowałem się do wyjazdu. Przeszła ta odmowna i druga. Obie z kolejnymi numerami referencyjnymi! :evil:
Płatność pobrana dwa razy. :!:
Niestety nie mam potwierdzenia odmownego, ale tylko zdjęcie rachunku, który przeszedł.
Wysłałem reklamację do restauracji z plikami PDF, które potwierdzają dwa ściągnięcia tej samej kwoty przez terminal.
Ktoś już przerabiał taką sytuację?
Jakieś szanse na zwrot ?

W takich przypadkach reklamacje należy składać w swoim banku, a nie w sklepie!
Jeśli to są dwa kolejne obciążenia na tę samą kwotę, to nie powinno być żadnych problemów z uznaniem tej reklamacji.

Dziękuję za wytłumaczenie. Nigdy nie miałem takiej sytuacji. Nawet z drobnymi płatnościami zbliżeniowymi. A tu taka niespodzianka za granicą.Udam się do banku. Zobaczymy, jak ta reklamacja zostanie załatwiona.
Człowiek się za bardzo poczuł pewnie.
Nauczka. Zwłaszcza poza krajem.
Chris_M
Cromaniak
Posty: 1338
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Chris_M » 31.07.2021 16:41

Maciety napisał(a):Dziękuję za wytłumaczenie. Nigdy nie miałem takiej sytuacji. Nawet z drobnymi płatnościami zbliżeniowymi. A tu taka niespodzianka za granicą.Udam się do banku. Zobaczymy, jak ta reklamacja zostanie załatwiona.
Człowiek się za bardzo poczuł pewnie.
Nauczka. Zwłaszcza poza krajem.

Możesz reklamację złożyć przez e-mail albo nawet telefonicznie, ważne żebyś dostał potwierdzenie złożenia reklamacji oraz koniecznie jej numer.
Sol-Wagon
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1962
Dołączył(a): 21.01.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) Sol-Wagon » 31.07.2021 20:03

Maciety napisał(a):Cześć.
Taka sytuacja. Płacenie kartą w restauracji. Pierwsza próba odmowna, druga płatność przeszła.
Dzisiaj oglądam zestawienie z banku. Księgowane po trzech dniach od płatności, jak już pakowałem się do wyjazdu. Przeszła ta odmowna i druga. Obie z kolejnymi numerami referencyjnymi! :evil:
Płatność pobrana dwa razy. :!:
Niestety nie mam potwierdzenia odmownego, ale tylko zdjęcie rachunku, który przeszedł.
Wysłałem reklamację do restauracji z plikami PDF, które potwierdzają dwa ściągnięcia tej samej kwoty przez terminal.
Ktoś już przerabiał taką sytuację?
Jakieś szanse na zwrot ?

nie masz potwierdzenia odmownego...a może jednak pierwsza płatność przeszła, a otrzymałeś inną informację słowną...
majeczka
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 3886
Dołączył(a): 04.09.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) majeczka » 31.07.2021 20:08

Chris_M napisał(a):
Maciety napisał(a):Dziękuję za wytłumaczenie. Nigdy nie miałem takiej sytuacji. Nawet z drobnymi płatnościami zbliżeniowymi. A tu taka niespodzianka za granicą.Udam się do banku. Zobaczymy, jak ta reklamacja zostanie załatwiona.
Człowiek się za bardzo poczuł pewnie.
Nauczka. Zwłaszcza poza krajem.

Możesz reklamację złożyć przez e-mail albo nawet telefonicznie, ważne żebyś dostał potwierdzenie złożenia reklamacji oraz koniecznie jej numer.


Miałam podobną sytuację u nas, u jubilera. Pierwsza transakcja została odrzucona, druga przeszła. W efekcie przeszły obie. Sprawdziłam stan konta i zrobiłam wydruk rachunku. Telefonicznie powiadomiłam bank i owego jubilera. Otrzymałam nazajutrz przelew całej kwoty na konto.
Kwota, którą uiszczałam była dosyć znaczna.
Maciety
Odkrywca
Posty: 63
Dołączył(a): 23.06.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) Maciety » 31.07.2021 20:39

Dzisiaj złożyłem telefonicznie reklamację w banku. Przyjęte i czekam. Z tego, co usłyszałem może to potrwać kilka dni. Zawsze odbieram i zachowuję odmowy, ale tym razem, gdzieś mi zaginęła 8) ...
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2429
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 01.08.2021 10:17

Maciety napisał(a):Cześć.
Taka sytuacja. Płacenie kartą w restauracji. Pierwsza próba odmowna, druga płatność przeszła.
Dzisiaj oglądam zestawienie z banku. Księgowane po trzech dniach od płatności, jak już pakowałem się do wyjazdu. Przeszła ta odmowna i druga. Obie z kolejnymi numerami referencyjnymi! :evil:
Płatność pobrana dwa razy. :!:
Niestety nie mam potwierdzenia odmownego, ale tylko zdjęcie rachunku, który przeszedł.
Wysłałem reklamację do restauracji z plikami PDF, które potwierdzają dwa ściągnięcia tej samej kwoty przez terminal.
Ktoś już przerabiał taką sytuację?
Jakieś szanse na zwrot ?



Mnie się tak zdarzyło kilka razy w życiu, Ale za każdym razem po 2-3 dniach na konto, z którego było płacone kartą, przychodził zwrot - zarówno w PKO BP, jak i w Revolucie. Bez żadnej mojej ingerencji (bo były to niewielkie kwoty). Więc może zaczekaj te kilka dni, a dostaniesz zwrot.
BasiaBier
Podróżnik
Posty: 27
Dołączył(a): 08.02.2021

Nieprzeczytany postnapisał(a) BasiaBier » 18.08.2021 16:56

Mam pytanie, może ktoś był w tym roku w Breli i pomoże? Widzę na Google, że jest tam bankomat OTP, ale już w komentarzach, że bankomat nie istnieje. Czy ktoś może potwierdzić? Albo ktoś był w Breli i wypłacał kartą z PKO BP, który bankomat tam najkorzystniejszy? Knajpy wszystkie tylko gotówką w Breli? Pozdrawiam
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne



cron
Płacenie kartą płatniczą w Chorwacji- Wątpliwości - strona 176
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone