Czas byłoby podsumować wreszcie nasze wakacje ale jakoś trudno mi zebrać myśli albo też rozstać się z Wami i z moimi wspomnieniami.
Cóż mogę napisać ?
Dalmacja urzekła mnie przede wszystkim krajobrazem: górami, ciepłym i przejrzystym morzem, urozmaiconą linią brzegową od zagospodarowanych, tętniących życiem ośrodków po małe dzikie plaże i kameralne zatoczki i oczywiście wspaniałymi miastami pełnymi zabytków i kryjącymi na każdym kroku ślady odległej historii.
Jestem dopiero początkującym odkrywcą uroków tego pięknego kraju ( choć na tym forum awansowałam już do rangi croentuzjasty
) i przemierzam szlaki, które wielu z Was odwiedziło już dawno temu bądź też zna na pamięć. Mam nadzieję że to początek mojej drogi i ze wszystko jeszcze przede mną .
Co mi się nie podobało ?
Było kilka rzeczy, które mi się nie podobały i z których nie byłam do końca zadowolona, ale nie warto o tym pisać - cała reszta wynagradzała wszelakie niedogodności czy minusy. Jedno , co mnie razi i o czym chciałabym napisać to trochę bałaganiarstwo i nastawienie turystów - pisaliście, że Chorwaci nie dbają o środowisko - ja uważam, że my którzy korzystamy z gościnności tego kraju powinniśmy dbać o to, żeby zostawić po sobie dobre wrażenie i porządek . Pamiętam kiedyś kilka lat temu we Włoszech na plaży zastaliśmy śmieci - okazało się że większość z nich ( o zgrozo !) były to opakowania po polskich słodyczach i napojach wyskokowych.