Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Pierwszy wyjazd do Chorwacji przez Słowacje i Węgry

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
PM76
Turysta

Nieprzeczytany postnapisał(a) PM76 » 22.06.2006 10:54

Witam,

wyjeżdżam 30 czerwca do Chorwacji konkretnie okolice Siebenik w pobliżu Splitu. Jeżeli chodzi o wyjazdy zagraniczne samochodem to jestem kompletnym nowicjuszem.
Nigdy nie jeżdziłem samochodem poza granicami Polski, również rzadko po południowej Polsce, nie znam więc zbytnio przejść granicznych i tras do nich prowadzących ( wiem tyle że w Cieszynie jest przejście graniczne)

Chcemy jechać przez, jak już wspomniałm w temacie, Słowcje i Węgry, z Warszawy trasą katowicką, i tu mam prośbę do "starych wyjadaczy" aby podali swoje oopinie i uwagi:
-gdzie najlepiejprzekroczyć granicę ze Słowacją,
- jaką trasą przez Słowację, czy autostardą , czy może bezpłatną.
- Węgry tak samo, czy przez Budapeszt i Balaton, czy może jakoś inaczej, gdzie przekorczyć grancię
- jak dalej w Chorwacji austostardą. Ja widziałem że od Zagrzebia jest austostarda A1 bodajrze, do samego Splitu, ok 350km za 140kun, ale czy warto pchać sie do samego Zagrzebia, czy nie lepiej wjechać na autostradę gdzieś wczesniej w Chorwacji ?

Będę bardzo wdzięczny za wasze opinie i uwagi.
Cayman
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) Cayman » 22.06.2006 11:03