Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Pierwszy raz wyjazd do Chorwacji prosze o porady

Miejsce na najczęstsze pytania i rady dla osób początkujących i zapoznających sie z realiami wyjazdu do HR. Jeśli jedziesz pierwszy raz, nie wiesz co zabrać, jaką trasę wybrać ... to tutaj szukaj pomocy.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
jolanta123456
Plażowicz
Posty: 9
Dołączył(a): 15.10.2007
Pierwszy raz wyjazd do Chorwacji prosze o porady

Nieprzeczytany postnapisał(a) jolanta123456 » 12.04.2008 19:12

Witam!
W tym roku wybieram sie pierwszy raz do Cro jestem zielona
Prosze o wskazowki dotyczace wyjazdu jak rowiez o trase przejazdu wyjezdzam z Poznania do okolic Zadaru
Co ze soba mam zabrac?
Czy nocowac po drodze? (1 kierowca) jak tak to prosze o namiary na sprawdzone noclegi
Czy zabrac mam Euro,czy placic karta (jaka jest potrzebna?mam Visa)
Pozdrawiam :D
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 12.04.2008 19:13

80 % odpowiedzi na Twoje pytania znajdziesz w dziale FAQ, pozostałe 20 % znadziesz w wyszukiwarce bo te tematy każdego roku były wałkowane do znudzenia (w tym roku też) :wink:
Jacynty
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 578
Dołączył(a): 13.03.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) Jacynty » 12.04.2008 20:24

Piotrek_B napisał(a):80 % odpowiedzi na Twoje pytania znajdziesz w dziale FAQ, pozostałe 20 % znadziesz w wyszukiwarce bo te tematy każdego roku były wałkowane do znudzenia (w tym roku też) :wink:

Piotrek, zaraz dostaniesz mnóstwo odpowiedzi, że po to jest forum aby pytać. A ja uważam podobnie jak ty-trochę szmodzielności. :D
Jaco.
Kir
Cromaniak
Posty: 1012
Dołączył(a): 06.04.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Kir » 12.04.2008 20:41