Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Pierwszy raz w Chorwacji !

Miejsce na najczęstsze pytania i rady dla osób początkujących i zapoznających sie z realiami wyjazdu do HR. Jeśli jedziesz pierwszy raz, nie wiesz co zabrać, jaką trasę wybrać ... to tutaj szukaj pomocy.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
lojes
Plażowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) lojes » 31.07.2013 10:26

Witam wszystkich!
Jestem nowicjuszem na forum, choć przyznam, że od dłuższego czasu śledze portal czytając ciekawe wypowiedzi użytkowników na temat HRV:)
Tak więc przyszedł czas na mój pierwszy post i liczę na waszą pomoc:)
Wraz z dziewczyną jej siostrą i jej chłopakiem wybieramy się w podróż do Chorwacji, jesteśmy z Białegostoku:) chcielibyśmy zobaczyć coś nowego stąd pomysł na Chorwację:) do hrv mamy jakieś 1400 km:) do dyspozycji mamy oszczędnego diesla mercedes w124:)
mamy zamiar dojechać w jedną stronę na opale:D by ciąć koszty:) tak więc koszt samego paliwa w jedną stronę wynosi po rozbiciu na naszą czwórkę jakieś 60 zł kalkulując że auto pali średnio 7l oleju, koszt opału jakieś 3.20 zł. czyli na jednym baku planujemy dojechać w jedną stronę:) teraz kwestia noclegu i samego miejsca pobytu. Nie chcielibyśmy się plątać nocując od domu do domu, chcielibyśmy wypocząć nad wodą korzystając z pięknej okolicy:) więc teraz pytanie które chyba każdy nowicjusz zadaje. Gdzie jechać by być zdala od miasta a mieć niedaleko plażę przy czym nie wykosztować się na nocleg? Jedzenie zabieramy swoje tak więc stołować się raczej nie będziemy w restauracjach pomijając alkohol który można kupić tanio w marketach.
Gdzie polecilibyście nasz pierwszy wyjazd by móc zauroczyć się danym państwem i nie wypłukać portfela ?

Pozdrawiam !!
Bocian
zbanowany

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bocian » 31.07.2013 10:34