Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

pierwszy raz

Dla miłośników namiotów, przyczep i biwakowania. Standardy, ceny, ciekawe miejsca do zwiedzenia przez trampingowców.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
apacz27
Plażowicz
pierwszy raz

Nieprzeczytany postnapisał(a) apacz27 » 22.06.2009 19:34

Witam...Studiuję lekturę forum już ładnych parę tygodni i mam wrażenie, że im dłużej to robię tym mniej wiem :wink: w tym roku padło postanowienie, że wybieramy kierunek inny niż Bałtyk, no i padło na Chorwację (pierwszy raz) z racji możliwie łatwego dojazdu (2 brzdące w aucie 2,5 i 6 lat). Pierwsza opcja była taka, że szukamy plaży piaszczystej (padło na Rab), jedziemy w ciemno i szukamy apartamentu (początek lipca), ale trafił się kolego cro.pl-maniak :lol: co to odesłał mnie tutaj, no i się zaczęło. Doszliśmy do wniosku, że namiot będzie lepszą opcją i ciekawszą dla dzieci (frajda itd...), pozostała opcja wyjazdu bez rezerwacji oczywiście. Sprawy czysto techniczne już mam przerobione (sprzęt, namiot, jedzenie zawekowane), pozostaje kwestia kempingu (w ciemno oznacza -bez rezerwacji- a nie gdzie oczy poniosą :wink: ) Ratujcie...mam parę wybranych, ale sam już nie wiem..wolałbym cichszy, tańszy, nie taki duży moloch...decydująca jest też odległość (jadę ze śląskiego)..w puli jest "Padova 3" (Rab), "Male Ciste" (klimatyczny-nie mogę znaleźć cen na ten rok), "Camp Lupis" (ale ta odległość-300 km dalej niż na Rab), "Punta 2" , "Drazica" (Pag)...może macie inne propozycje? jakieś fajne miejsca, których nie ma w necie?
m_cowboy
Odkrywca

Nieprzeczytany postnapisał(a) m_cowboy » 23.06.2009 00:52

:):)