Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Pierwszy raz na kamping do Chorwacji

Dla miłośników namiotów, przyczep i biwakowania. Standardy, ceny, ciekawe miejsca do zwiedzenia przez trampingowców.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
mmagaa
Autostopowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) mmagaa » 08.07.2014 09:02

Witam. Jestem nową "przeglądarką" tego serwisu. Naczytałam się naczytałam, ale nadal jestem zielona.
Jadę do Chorwacji pierwszy raz. I ciągle potrzebuje jakiś informacji - więc liczę na WAS. Ten wyjazd musi nam się udać bo od tego zależ nasz dalsze podróżowanie.
1. Jadę przyczepką Niewiadów (wiem że jest malutka, ale ma wiele zalet, jest mała, lekka i przytulna) Jedziemy 2 osoby dorosłe i 2 małych dzieci (6,10) Nasz termin to ok 27 lipiec.
2. Jeszcze nie wiemy jaka trasą mamy jechać, jedziemy z Łodzi - tu właśnie liczę na WAS. Wiemy że autostradami (płatnymi) jest lepiej ale wolelibyśmy nie płacić (oszczędzając, mamy kasę na następne wyjazdy :lol: ).
3. Chcielibyśmy by kemping był niedrogi, cichy spokojny z fajna plażą - może i tu mogę na Was liczyć.
4. Co zabrać. Naczytałam się, że jedzenie jest tam dość drogie, więc już zapomnieliśmy o noclegu w pokojach, ponieważ przyczepką więcej zabierzemy (jedzenie itp.) - co zabrać? co będzie się najbardziej opłacało? Wiemy że skorzystamy z pysznego jedzonka regionalnego, bo przecież jedziemy na wakacje, ale oszczędzanie nikomu jeszcze nie zaszkodziło więc czemu nie :D
5. Ile będzie kosztowało zakwaterowanie? - orientacyjnie
6. Gdzie wymienić walutę? Jaką zabrać? I ile? (wiem że to ostatnie to zależy od upodobań ale tak orientacyjnie może ktoś się pokusi i podpowie :)
6. Liczę na WAS, że jeszcze podpowiecie coś w temacie wyjazdu.
maniust
Koneser

Nieprzeczytany postnapisał(a) maniust » 08.07.2014 09:28