Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Pejzaże - uczymy się i dyskutujemy

Rozmowy na tematy fotograficzne. Porady odnośnie techniki fotografowania, wyboru sprzętu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
rbandula
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) rbandula » 20.05.2012 21:41

weldon napisał(a):
rbandula napisał(a):Mój debiut w tym wątku.

Pokaż tę z Biokovem.

Mam wrażenie, że nie wyostrzasz zdjęć po zmniejszeniu.

Nie zostawiaj tego fmixowi.
Lepiej zmniejszyć i wyostrzyć, choćby w IrfanView i wrzucić takie na serwer.

Pozdrawiam :)

Dzięki za cenne wskazówki!
Za radą p. J.Bajcera skorzystałam z fmix-a, żeby w ogóle móc umieszczać zdjęcia na forum (mój debiut). Nie wyostrzam zdjęć po zmniejszeniu, bo po prostu nawet nie wiedziałam, że istnieje taka możliwość. Jestem zupełnie "zielona", jeśli chodzi o obróbkę zdjęć - po prostu robię pstryk i jeśli zdjęcie mi się podoba, zostawiam w pamięci aparatu. Mąż mi tu podpowiada, że wie co to jest IrfanView, więc następnym razem pomoże, zanim umieszczę swoje fotki na forum.
Weldon proponuje, żebym pokazała Biokovo. Weldon - mówisz - masz (ale zastrzegam, że to zdjęcie zrobione na zasadzie "pstryk"):

Obrazek

Podobno człowiek uczy się przez całe życie. Zachęcona przez weldona, muszę (chcę!) przejść krótki kurs fotografii (taka forma samokształcenia) :) .

Pozdrawiam!
jan_s1
Koneser

Nieprzeczytany postnapisał(a) jan_s1 » 20.05.2012 21:44

iwwoj - odpuść trochę, bo jak Ci się zdjęcia skończą, to będzie w wątku znowu pusto. :lol:
iwwoj
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) iwwoj » 20.05.2012 21:45

jan_s1 napisał(a):iwwoj - odpuść trochę, bo jak Ci się zdjęcia skończą, to będzie w wątku znowu pusto. :lol:

Spoko mam ich trochę :oops:
Bea.ta
Legenda

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bea.ta » 20.05.2012 21:53

iwwoj napisał(a):