smoki3 napisał(a): Muszę przestać go używać.
A może, tylko, nauczyć się używać?
Macro masz ekstra ...
weldon napisał(a):smoki3 napisał(a): Muszę przestać go używać.
A może, tylko, nauczyć się używać?
Macro masz ekstra ...
Fatamorgana napisał(a):Tak tylko powiem, że zarówno to jak i pierwsze foto - 2 strony wcześniej- zostało zrobione akurat przy największych kontrastach- w okolicach godzin okołopołudniowych.
weldon napisał(a):Fatamorgana napisał(a):Tak tylko powiem, że zarówno to jak i pierwsze foto - 2 strony wcześniej- zostało zrobione akurat przy największych kontrastach- w okolicach godzin okołopołudniowych.
Tylko tematyka zdjęcia, ździebko insza, niezbyt pasująca do mojego problemu z letnim lasem ...
Ale temat już zgłębiłem i, wydaje mi się, rozwiązanie też poznałem.
Wypróbuję przy najbliższej okazji.
Tylko tematyka zdjęcia, ździebko insza, niezbyt pasująca do mojego problemu z letnim lasem ...
Ale temat już zgłębiłem i, wydaje mi się, rozwiązanie też poznałem.
Wypróbuję przy najbliższej okazji.
Fatamorgana napisał(a):Welldonie, las najpiękniej fotografuje się przy pochmurnym niebie, po deszczu
Fatamorgana napisał(a):Jak widać, nie zawsze koniecznie trzeba stosować zasadę dzielenia kadru na pół ...
weldon napisał(a):Fatamorgana napisał(a):Jak widać, nie zawsze koniecznie trzeba stosować zasadę dzielenia kadru na pół ...
A to mnie trochę zaskoczyłeś. Ja bym to raczej opisał, że:
"czasami warto złamać zasady i podzielić kadr na pół".
A jeszcze mam takie drugie pytanie - dlaczego stosujesz te czarne pasy?
Czyżby chodziło o proporcje boków? Szczerze mówiąc, wolę taki nietypowy kadr,
zbliżony do 16:9, niż sztuczne podciąganie do formatu 4:3 (zdaje się?).
A zdjęcia bajka. Przekonaliście mnie do stosowania filtrów. Właśnie zamawiam polara.
(podobno w Cro i MNG niezbędny)
Fatamorgana napisał(a):
Rychu, jakby tam chcieć złapać i początek i kuniec, to trzeba by albo panoramę sklejać, albo zastosować tak z minimum 10mm ogniskowej, a takiej nie mam póki co.
Tam się ciągną te pola i wzgórza i ciągną...