Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Parę pytań o Orebic

Miejsce na najczęstsze pytania i rady dla osób początkujących i zapoznających sie z realiami wyjazdu do HR. Jeśli jedziesz pierwszy raz, nie wiesz co zabrać, jaką trasę wybrać ... to tutaj szukaj pomocy.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
adikk90
Autostopowicz
Posty: 4
Dołączył(a): 16.07.2010
Parę pytań o Orebic

Nieprzeczytany postnapisał(a) adikk90 » 16.07.2010 13:40

Witam ! :)

W tym roku pierwszy raz będę w Chorwacji (dokładnie Orebic, początek sierpnia). Jadę z rodzicami i siostrą (13 lat), sam jestem 20-letnim studentem i mam kilka pytań odnośnie Orebica :)

1. Jak wygląda tam życie nocne, coś się dzieje, czy mieścina zamiera ?
2. Jest może jakaś dyskoteka czy klub w okolicy ?
3. Czy w Orebicu są jakieś hot-spoty, jeśli nie to czy są kafejki internetowe ?
4. Jaki jest koszt wypożyczenia łódki, skutera wodnego ?
5. I tak ogólnie czy polecacie tą miejscowość, czy nie będę się tam nudził, bo jakoś ciągle nie jestem przekonany :)

Pozdrawiam serdecznie :)
Bocian
zbanowany
Posty: 24103
Dołączył(a): 21.03.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bocian » 16.07.2010 13:57

Masz 20 lat i jedziesz z rodzicami i siostrą? :):)
dagiesza
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 153
Dołączył(a): 14.05.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) dagiesza » 16.07.2010 14:02

:idea: nie jestem już 20 letnim studentem :cry: 8) Jednak mój 22 letni student jeździ z rodzinką do CRO i nie narzeka na nudę :wink: W 2009 był to właśnie Orebić i daję słowo nie nudził się :wink: Znajdziesz tam swoje miejsce na 100% :D :lol:
audiKSP
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 248
Dołączył(a): 08.12.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) audiKSP » 16.07.2010 14:03