Sobota, 10 lipca 2010 (wyjazd)
Kartki pisałam do 1 w nocy. Siedziałam na tarasie, dopalały się tealighty a ja nie mogłam przestać gapić się na morze...
Było mi niewyobrażalnie smutno.
W tzw. międzyczasie - pakowałam nas. Zawsze to robię, kiedy cały dom już śpi. Kiedy wiem, że mogę sobie w swoim tempie pomyśleć, poukładać, bez napinki i ciśnienia. Oczywiście na drugi dzień padam ze zmęczenia, ale przecież nie jestem kierowcą, więc nie muszę aż tak bardzo się wytężać.
Jest 8 rano. Piękny dzień wstaje. Ale to już nie nasz dzień, nie dla nas. Mandre też już nie nasza
Wszystko spakowane, poupychane kolanami, jeszcze muszelki od Mario, - Kiście kielichów raczej zostawimy w wazonie u Ksenji, Nadia, przecież zwiędną po drodze. - A dlacedo? - Bo zwiędną, będą brzydkie. - A dlecedo? - Tu pożyją dłużej, a Ty weźmiesz muszelki, będą Ci przypominać Mario, tak? - Tak, mamusu, a dlacedo?
I tak bez końca. Kocham to
Bagaży tyle, jakbyśmy stanowili 9 - osobowy team (kto jeździ z małym dzieckiem, wie o czym mówię
), zniesienie tego wszystkiego z drugiego piętra wysokiej willi nie należy do łatwych zadań.
Jeszcze tylko rzut oka na kuchnię, żeby nic nie zostało w szafkach, szafeczkach, szufladach. Nic nie ma? Kurczak jest w zamrażalce, damy go Ksenij, jest świeży, może im się przyda. A jak nie, zje Dita
Łazienka - wszystko oczyszczone.
Druga łazienka - pusto.
Druga sypialnia (tam była nasza baza olejkowo-balsamowa) - elegancko, nie zostało nic.
Taras - pranie wyschło, do walizki!
Ręczniki, parea, i masa innych bzdur - tak, już, nie ma co się oglądać, w drogę!
Ksenija już czeka na dole. Ostatnio narzekała na złe samopoczucie. Zaawansowana ciąża daje jej w kość. Upały bynajmniej nie pomagają. Boże, jak ja nie lubię pożegnań...