Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Oszuści w Chorwacji

Wszystkie rozmowy na tematy turystyczne nie związane z wcześniejszymi działami mogą trafiać tutaj. Zachowanie się naszych rodaków za granicą, wybór kraju wakacyjnego wyjazdu, czy korzystać z biur podróży.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
mitam
Croentuzjasta
Oszuści w Chorwacji

Nieprzeczytany postnapisał(a) mitam » 11.09.2004 19:14

Jeżdżę do Chorwacji od trzech lat wypoczywać. Zawsze wypoczywam tam wspaniale. Uważam Chorwatów za przyjaciół Polaków i mam dla nich wielki szacunek. Jednak wczoraj gdy wyjeżdżałem do Polski po zatankowaniu benzyny na stacji INA w Szybeniku młody chłopak który kasuje pieniądze usiłował mnie oszukać na 75 kun. Zatankowałem benzyny za 235 kun a on dał mi kwitek 310 kun. Gdy wróciłem do dystybutora to zauważyłem jaka suma jest na dystrybutorze i wróciłem się żeby zainterweniowaniać. Wtedy młody chłopak stwierdził że nastapiła pomyłka i oddał pieniądze. Jestem pewien że celowo dał mi inny kwitek ponieważ jak sprawdziłem godzina tankowania za sume 310 kun była z godziny 12.37 a ja tankowałem ok.17.00
Zdaję sobie sprawę że jest to przypadek incydentalny ale jednak pozostawił rysę na moim zdaniu o przyjaźni polsko-chorwackiej.
Jednak za rok znowu tam jadę.Chorwacja to piękny kraj i jak się juz przekonałem że są tam przede wszystkim porządni i uczciwi ludzie a ten przypadek to tylko incydent.
Co o tym sądzicie ?
bazyl
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) bazyl » 11.09.2004 19:20

też tak sądzę... incydent
mitam
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) mitam » 11.09.2004 19:37

tylko przez jednego durnia łasego na 75 kun cierpia wszyscy porządni i prwadziwi Chorwaci ale to tak jakz Polakami jedni zachowują się jak na turyste przystało a inni tylko rakija i ognia.
Po przyjeździe nic nie pamietają
many