Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Orebic

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Aldonka
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) Aldonka » 01.07.2009 22:47

Szczerze?? To jeżdżę tam od kilku lat i co rok w "fajnej" knajpce z poprzedniego rok coś się zmienia, choć nie zawsze jedzenie na gorsze :) czasem po prostu atmosfera, ale tą w gruncie rzeczy dyktują turyści. My lubimy knajpkę kolo portu, przy parkingu, taka na pięterku, ma fajne fotele :)
Mój mąż twierdzi, że na Peljesacu najlepsze są mule, ze Stonu oczywiście, ale ja tego nie potwierdzę - nie jadam :)
HubertBiad
Odkrywca

Nieprzeczytany postnapisał(a) HubertBiad » 01.07.2009 22:49

yskyerka napisał(a):Szczerze?? To jeżdżę tam od kilku lat i co rok w "fajnej" knajpce z poprzedniego rok coś się zmienia, choć nie zawsze jedzenie na gorsze :) czasem po prostu atmosfera, ale tą w gruncie rzeczy dyktują turyści. My lubimy knajpkę kolo portu, przy parkingu, taka na pięterku, ma fajne fotele :)
Mój mąż twierdzi, że na Peljesacu najlepsze są mule, ze Stonu oczywiście, ale ja tego nie potwierdzę - nie jadam :)

Ale są jednak knajpki z owocami morza?
KumoterSzyszkownik
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) KumoterSzyszkownik » 01.07.2009 22:52

HubertBiad-bedziemy w Orebicu po raz drugi.Bylismy 2 lata temu.No a bedzie nasz pierwszy raz w powiekszonym skladzie. :wink:
KumoterSzyszkownik
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) KumoterSzyszkownik » 01.07.2009 22:56

Aha-a psa nam nie policzyli...Jedziemy dokladnie do tego samego apartamentu co 2 sezony temu.
Rojodziejowa
Globtroter

Nieprzeczytany postnapisał(a) Rojodziejowa » 01.07.2009 23:01