napisał(a) Karol099 » 31.07.2012 10:34
Adam Sz. Sprawa wygląda tak, ScandJet czarterował samolot od OLT EXPRESS ale nie mogli go zapełnić do końca więc również bilety sprzedawało OLT - które robiło to taniej niż ScandJet - więc oosoby które kupiły bilety przez ScandJet są pod ich opieką, a osoby które kupiły przez OLT EXPRESS mają problem ... mimo ,że to ten sam samolot to Scand do klientów OLT nic nie mają - oni nie dostawali za nich kasy.
Scandjet.pl
Szanowni Państwo,
w związku z bankructwem OLT Express Poland, wykonującej dla nas loty czarterowe do Zadaru informujemy:
- pasażerowie firmy Scandjet przebywający w Chorwacji będą mieli zapewniony powrót do Polski
- szukamy samolotu zastępczego do wykonywania kolejnych lotów
Będziemy informować na bieżąco poprzez stronę internetową. Prosimy o cierpliwość.
a więc ludzie lecący tym samym samolotem byli albo klientami ScandJet albo OLT EXPRESS.
Ostatnie info
Scandjet.pl Postaramy się (w miarę możliwości) pomóc również pasażerom OLTExpress Poland znajdującym się w Chorwacji. Szczegóły wkrótce.
Jak widać oni do klientów OLT nic nie mają , a jedynie postarają się pomóc wrócić - pewnie i tak nie mają zapełnionego samolotu więc może sprzedadzą miejsca po np 200 zł.
Inna sprawa dla tych którzy dopiero mieli wylecieć a kupili bilety z OLT - wg mnie nie ma szans na wylot bez kupienia nowych biletów. Scand nie będzie dokładało do interesu, poza tym oni są tak samo ofiarą - będąc klientem OLT jak zwykli pasażerowie.[/b]