[
dobry wieczór,
z tego tematu powstałby świetny reportaż telewizyjny.
Począwszy od formy informowania klientów po czekanie na zwrot pieniędzy !
Czy te linie powtórzą los Centralwings .. ?
Kupiłam dwa bilety do Splitu 29 maja, 12 czerwca dostałam email (ZNAJDOWAŁ SIĘ W SPAMIE, równie dobrze mogłam go nie dostać i czekać 29 sierpnia na lotnisku ..) Oczywiście na infolinii "wszyscy konsultancji zajęci" ps. tylko na stronie są godziny funkcjonowania infolinii, w mailu brak tej informacji..
Jest to bardzo nieprofesjonalne traktowanie klienta. ciekawe od kiedy wiedzieli o reorganizacji siatki, po co jeszcze 29 maja sprzedwali bilety ?
Jestem zbulwersowana, połaczeń z Polski do Splitu (bezpośrednich) nie ma, są z przesiadkami (czas oczekiwania kilkanaście godz), urlop w firmie zaplanowany, zaliczka za kwatery wpłacona.
A Norwegian tylko przeprasza. Jutro dzwonię od nowa na infolinię, nie stać mnie na czekanie na zwrot pieniędzu 4 tyg bo trzeba w takiej sytuacji coś szybko organizować ale pożegnać się z urlopem.
Po co oni w ogóle przygotowywali taką OFERTĘ ?
PS. MAM NADZIEJE, ŻE TV DOTRZE DO TEGO TEMATU I NAGŁOSNI SPRAWE.
Zycze udanych wakacji ...
quote="dudette"]Witam,
Wczoraj otrzymałam wiadomość, że mój lot do i z Chorwacji został odwołany
:(:( . Przeszukałam już sporo portali wyszukujących loty i nigdzie nie mogę znaleźć lotów bezpośrednich za mniej niż 1000zł(bilety kupiłam za trochę ponad 600zł w tą i z powrotem)...co jest dość logiczne biorąc pod uwagę, że chciałabym się tam dostać(i wydostać) na przełomie sierpnia i września...
Czy macie jakieś porady jak mogłabym dotrzeć do Chorwacji? Jest możliwość wykupienia samych lotów z biura podróży (nie chce jechać na wycieczkę zorganizowaną)?[/quote]