napisał(a) velmo » 28.06.2011 23:59
koledzy spokojnie
1. viatoll ma ruszyc od 2 lipca ale to nie jest juz takie oczywiste bramki sa jeszcze nie pomontowane a co z okresem probnym spokojnie. jestem kierowca tzw tira i wiem z dobrych zrodel ze sa problemy i prawdopodobnie przedluza sprzedaz winiet dla s. pow 3.5t.
2. kamery sa bo byc musza nie dlatego zeby scigac osobowki, tylko ciezarowki ktore zarejestruja sie w systemie wykupia urzadzenie ale zamiast na przedniej szybie beda je w ozic pod siedzeniem (zyjemy przeciez w POLSCE) zawsze sie tacy znajda. roznice w cenie przejazdu kilometra drogi zmusza co niektorych przewoznikow zwlaszcza tych w starych trupkach typu euro 0 do kombinowania. zamiast autostrada czy krajowka pojada pod waszymi oknami.
3. systemy blizniacze do via dzialaja juz wszedzie w eu oczywiscie najsprawniej w DE i tam kamery montowane sa na kazdym zjezdzie a autostrad maja troszke wiecej jak my :lol: co wiecej wiem to kazda bramka robi ci zdjecie wiec to nie lipa ale jeszcze nie slyszalem zeby ktos dostal mandat za przejchanie odcinka drogi zbyt szybko. najnormalniej wystawiaja radary kamery odleglosciowki przy drodze.
to co widzieliscie i slyszeliscie na temat to tylko mozliwosci systemu. to tak jakbys znalazl rude zelaza i udowadnial ze z tego bedzie boing 737.