CROberto napisał(a):No proszę....
U Ciebie, też piękny " teatrzyk" na morzu...
Niezła pogoda, na tę porę roku.
Jak to mówią czasem i ślepej kurze trafi się ziarno. Nam trafił się dzień pięknej pogody Taki prezent od Bałtyku na dzień dobry
CROberto napisał(a):No proszę....
U Ciebie, też piękny " teatrzyk" na morzu...
Niezła pogoda, na tę porę roku.
CROberto napisał(a):Plus te "fajerwerki niebiańskie"
maslinka napisał(a):Silniki i ich budowa - na tym nie znam się kompletnie. Przyznaję, że nieszczególnie mnie to interesuje , chociaż silnik, który pokazujesz, robi wrażenie
pavlo napisał(a):Ten mechanik obsługujący tą maszynę to musiał się nieźle gimnastykować żeby dać: сначала вперед, затем назад
Aby uzyskać bieg wstecz trzeba więc zatrzymać silnik, przestawić rozrząd i uruchomić silnik w przeciwnym kierunku.
pavlo napisał(a):Aby uzyskać bieg wstecz trzeba więc zatrzymać silnik, przestawić rozrząd i uruchomić silnik w przeciwnym kierunku.
Jak to się udawało żeby przestawić rozrząd i uruchomić silnik w przeciwnym kierunku
Z tego filmiku wynika, że to była szybka operacja. We współczesnym aucie operacja niewykonalna
"pavlo"]Oooooo, informacjami o tym silniku to mi bardzo zaimponowałaś
Świetna dokumentacja fotograficzna i strona źródła tych informacji do której dotarłaś,.... hohoho
Ten mechanik obsługujący tą maszynę to musiał się nieźle gimnastykować żeby dać: сначала вперед, затем назад
Chris_M napisał(a):[
Tak to wygląda podczas podejścia do nabrzeża:
Tylko kilka manewrów silnikiem, widać klasę kapitana.
pomorzanka zachodnia napisał(a):Ja też na takich maszynach nie znam, ale oglądanie wnętrza łodzi z tego i poprzedniego odcinka wprowadziło mnie w nostalgiczny nastrój. I jakkolwiek luźne by to było skojarzenie - muszę chyba jeszcze raz obejrzeć "Radio na fali"
pavlo napisał(a):Aby uzyskać bieg wstecz trzeba więc zatrzymać silnik, przestawić rozrząd i uruchomić silnik w przeciwnym kierunku.