ruwado napisał(a):Za stacją paliw Gralla w A przed granicą A - SLO. Zjazd 226 Gersdorf.
Ogromne dzięki
Heike napisał(a):ruwado napisał(a):Za stacją paliw Gralla w A przed granicą A - SLO. Zjazd 226 Gersdorf.
Ogromne dzięki
kojacek napisał(a):I pamiętaj o tym, że w Austrii są nieoznakowane fotoradary, tak więc staraj się pilnować limitów prędkości zarówno przed Wiedniem, na autostradach jak i na objeździe z autostrady w kierunku Mureck-a.
paulr napisał(a):Jadac autostrada z okolic Ilz do Ptuj jest okolo 130km. Jadac tym objazdem robimy 140 i google twierdzi 40 minut dluzej. A w Ilz jak sie wjedzie na droge 66 i do granicy w Bad Radkersburg a później na Ptuj jest tylko 103 przy (według google) 35 minut dluzej niz autostradą. A wiec jadąc drogą 66 gdzie w wiekszosci mozna jechac 100km a w miejscowosciach 70. Zyskujemy okolo 80km mniej drogi a dla osób z silnikami benzynowymi tankującymi w Polsce jest to prawdopodobnie koncowka w baku a pozaautostradą przez 2 ostatnie lata było ponad 80 groszy na litrze taniej. Wiec skoro ktoś chce oszczedzac na autostradzie to Polecam drogę 66 bo to kolejne oszczędności. Bo i mniej kilometrow i przy 100km większosc samochodów ma najniższe możliwe spalanie a napewno mniejsze niz przy autostradowych 140-150.
Jak dla mnie jak ktoś chce zjechac z autostrady w celu oszczednosci euro to bez sensu jechac az pod granice później dopiero na Mureck jak szybciej jest juz w Ilz zjechac z autostrady:-)
euromissile napisał(a):
brzmi interesująco chyba przećwiczę tą trasę w tym roku
paulr napisał(a):Jak dla mnie jak ktoś chce zjechac z autostrady w celu oszczednosci euro to bez sensu jechac az pod granice później dopiero na Mureck jak szybciej jest juz w Ilz zjechac z autostrady:-)
walp napisał(a):paulr napisał(a):Jak dla mnie jak ktoś chce zjechac z autostrady w celu oszczednosci euro to bez sensu jechac az pod granice później dopiero na Mureck jak szybciej jest juz w Ilz zjechac z autostrady:-)
Ja bym nie twierdził, że jedna wersja ma sens, a druga jest bez sensu. To są propozycje.
Podałem "klasyczną" wersję objazdu słoweńskiego odcinka autostrady, ponieważ odniosłem wrażenie, że pytający jest lekko "zagubiony" ,
a ta wydaje mi się prostsza. Poza tym chyba chodziło mu głównie o zaoszczędzenie na winiecie, a nie na paliwie na austriackiej autostradzie.
Przerobiłem również wersję Ilz-Bad Radkersburg-Ptuj i dla mnie jest ok.
dids76 napisał(a):euromissile napisał(a):
brzmi interesująco chyba przećwiczę tą trasę w tym roku
Ćwiczyłem już dwa razy (kilka osób z forum też ), czasowo jest bardzo podobnie do autostrady, lub nawet trochę szybciej. Droga bardzo ok, chociaż jest kilka podjazdów i serpentyn. Zawsze zjeżdżałem z drogi 66 na drogę 69 i jechałem w kierunku Mureck, a dalej "normalnie" na Lenart i Ptuj, czyli tak: https://goo.gl/maps/nqNzSCYitQw
Z powodu nie najlepszego stanu drogi zaraz za Trate w tym roku planuję jechać tak: https://goo.gl/maps/eJckyHiiBwP2
kojacek napisał(a):Zastanowiłbym się czy w miejscowości Benetikt nie pojechać na rondzie w kierunku na Lenart-niby trochę dalej ale lepsza nawierzchnia.
dids76 napisał(a):kojacek napisał(a):Zastanowiłbym się czy w miejscowości Benetikt nie pojechać na rondzie w kierunku na Lenart-niby trochę dalej ale lepsza nawierzchnia.
Chyba tak zrobię, teraz sobie ją pooglądałem na Google SV i chociaż malownicza to wąska i dziurawa https://goo.gl/maps/7huCbGZxZ7w
paulr napisał(a):walp napisał(a):paulr napisał(a):Jak dla mnie jak ktoś chce zjechac z autostrady w celu oszczednosci euro to bez sensu jechac az pod granice później dopiero na Mureck jak szybciej jest juz w Ilz zjechac z autostrady:-)
Ja bym nie twierdził, że jedna wersja ma sens, a druga jest bez sensu. To są propozycje.
Podałem "klasyczną" wersję objazdu słoweńskiego odcinka autostrady, ponieważ odniosłem wrażenie, że pytający jest lekko "zagubiony" ,
a ta wydaje mi się prostsza. Poza tym chyba chodziło mu głównie o zaoszczędzenie na winiecie, a nie na paliwie na austriackiej autostradzie.
Przerobiłem również wersję Ilz-Bad Radkersburg-Ptuj i dla mnie jest ok.
Bez sensu według mnie bo tak:Autostradą i na Mureck jedziemy w jedna strone 40km dalej. I według googla jedziemy kilka minut dłużej. Niz drogą 66. Jak ktoś nie chce jechać w Słowenii autostradą to chyba lepsza będzie droga krótsza i zarazem szybsza czasowo. Oczywiście kazdy jedzie jak mu lepiej. Moze tak do Mureck autostradą jest łatwiej ale dla mnie 66 zadna filozofia tym bardziej z nawigacją.
Heike napisał(a):To powiedz, jak Twoim zdaniem byłoby lepiej jechać?
Heike napisał(a):Gdzie i kiedy w Austrii się kierować, żeby jechać tą trasą, którą polecasz?
paulr napisał(a):walp napisał(a):paulr napisał(a):Jak dla mnie jak ktoś chce zjechac z autostrady w celu oszczednosci euro to bez sensu jechac az pod granice później dopiero na Mureck jak szybciej jest juz w Ilz zjechac z autostrady:-)
Ja bym nie twierdził, że jedna wersja ma sens, a druga jest bez sensu. To są propozycje.
Podałem "klasyczną" wersję objazdu słoweńskiego odcinka autostrady, ponieważ odniosłem wrażenie, że pytający jest lekko "zagubiony" ,
a ta wydaje mi się prostsza. Poza tym chyba chodziło mu głównie o zaoszczędzenie na winiecie, a nie na paliwie na austriackiej autostradzie.
Przerobiłem również wersję Ilz-Bad Radkersburg-Ptuj i dla mnie jest ok.
Bez sensu według mnie bo tak:Autostradą i na Mureck jedziemy w jedna strone 40km dalej. I według googla jedziemy kilka minut dłużej. Niz drogą 66. Jak ktoś nie chce jechać w Słowenii autostradą to chyba lepsza będzie droga krótsza i zarazem szybsza czasowo. Oczywiście kazdy jedzie jak mu lepiej. Moze tak do Mureck autostradą jest łatwiej ale dla mnie 66 zadna filozofia tym bardziej z nawigacją.
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi