el_guapo napisał(a):Genzo napisał(a):Będę jechał nocą i widzę, że stacje są czynne do 20.00.
Alternatywa do tej stacji, o której pisałeś:
https://goo.gl/maps/LSMfuqdmFzPnJWEk8
wg Petrol.si jest czynna tylko do 20:00
el_guapo napisał(a):Genzo napisał(a):Będę jechał nocą i widzę, że stacje są czynne do 20.00.
Alternatywa do tej stacji, o której pisałeś:
https://goo.gl/maps/LSMfuqdmFzPnJWEk8
vin napisał(a):el_guapo napisał(a):Genzo napisał(a):Będę jechał nocą i widzę, że stacje są czynne do 20.00.
Alternatywa do tej stacji, o której pisałeś:
[link]
wg Petrol.si jest czynna tylko do 20:00
dids76 napisał(a):kris86k napisał(a):Chyba nie specjalnie mi się to opłaca.
Co myślicie o takiej trasie?
goo.gl/maps/BV72iHgit6piDGULA
Oczywiście głównie pod kątem Słowenii.
Fajna, jak jeździłem przez Słowenię to właśnie w Ilz zjeżdżałem na drogę B66 na Bad Radkersburg, potem Lenart i Ptuj. Jedyny minus w Twojej trasie to taki że i tak potrzebujesz winiety na Słowenię bo za Ptuj prowadzi Cię autostradą do granicy. Żeby nie płacić winiety musisz kierować się na Cvetlin.
vin napisał(a):el_guapo napisał(a):Genzo napisał(a):Będę jechał nocą i widzę, że stacje są czynne do 20.00.
Alternatywa do tej stacji, o której pisałeś:
https://goo.gl/maps/LSMfuqdmFzPnJWEk8
wg Petrol.si jest czynna tylko do 20:00
Genzo napisał(a):vin napisał(a):el_guapo napisał(a):Genzo napisał(a):Będę jechał nocą i widzę, że stacje są czynne do 20.00.
Alternatywa do tej stacji, o której pisałeś:
[link]
wg Petrol.si jest czynna tylko do 20:00
Ta stacja jest chyba samoobsługowa, do tego ze zdjęcia na GM widać znaczek 24/7, więc całodobowa.
Ty chyba sprawdziłeś inną stację (bliżej ronda), która na Petrol.si jest rzeczywiście do 20.00.
Tej samoobsługowej Petrol.si mi nie znalazł
ziemniak napisał(a):@redshark tak jak pisze @vin. Ja od kilku lat jeżdżę przez Lenti i M70 omijając Słowenię. Tuż przed M70 trochę zakrętów, ale płynnie. Dodatkowo nie jedź na nowe przejście w Gorican tak jak pokazuje google maps tylko stare.
Zjazd nr 2 z symbolem ciężarówki
google.pl/maps/@46.4277517,16.7069229,3a,31y,143.28h,96.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWexsZWpEWaGUCq03zvG0Bw!2e0!7i16384!8i8192
redshark napisał(a):ziemniak napisał(a):@redshark tak jak pisze @vin. Ja od kilku lat jeżdżę przez Lenti i M70 omijając Słowenię. Tuż przed M70 trochę zakrętów, ale płynnie. Dodatkowo nie jedź na nowe przejście w Gorican tak jak pokazuje google maps tylko stare.
Zjazd nr 2 z symbolem ciężarówki
google.pl/maps/@46.4277517,16.7069229,3a,31y,143.28h,96.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWexsZWpEWaGUCq03zvG0Bw!2e0!7i16384!8i8192
Hej, dzięki za info. Pojadę pierwszy raz ta trasą i zobaczymy jak wyjdzie To zaznaczę jakoś ten stary zjazd.
Ps: jak już któryś raz jedziesz ta trasę to może na PW podrzucisz mi swoją dokładniejszą trasę z punktami min na tankowanie bo tak się zastanawiam gdzie zatankować bo full bak zatankuje w Gorzycach u nas i tak chyba na Węgrzech gdzieś musze szukać MOLu stacji by dotankować.
redshark napisał(a):A to jeszcze pytanko dla obeznanych, czy ktoś by wkleił w goole map trase z punktami jak to robicie ten objazd w Dolce Vas?? Trasa np z Katowic do Zagrzebia byle pokazywała dokładnie jak omijacie autostradę w Słowenii.
Oczywiście zadanie po prośbie dla kogoś kto ma czas, chęci, i miłe nastawienie jak sie nikt nie znajdzie to spoko i trudno
Kurcze nie chcę spitolić tego wyjazdu i sam wyznaczać trasę a pojechać waszymi, konkretnymi, sprawdzonymi już jedną omijającą w ogóle Słowenię mam, teraz ciekawi mnie czy wersja jakoś z tym Dolce Vis jest może jednak korzystniejsza znacząco kilometrowo?!
An e-vignette is required for driving on all motorways and expressways operated by DARS, with the exception of certain sections:
• The Gorenjska motorway (A2) – from the direction of Austria to the Hrušica junction in the direction towards Slovenia, and from the Hrušica junction to the border in the direction of Austria. The toll for this section is paid together with the toll for the Karavanke tunnel and covers the section between the first motorway junctions on both sides of the border (the Hrušica junction in Slovenia; the Podrožca - Rosenbach junction in Austria).
• The Koper expressway (H6) – from the Koper (Semedela) junction to the end of the H6 Koper-Lucija expressway (in both directions). Because the coastal road connecting Koper and Izola has been closed, an e-vignette is not required to use this road section (through the Markovec tunnel).
• Maribor expressway (H2) – between Pesnica and Tezno. Due to road recategorisation into the regional road category, it is excluded from the e-vignette toll collection system.
Only for:
- beneficiaries of the Agreement
- persons enjoying the right of free movement under the EU law
- trucks not exceeding 3.5 tonnes
paulr napisał(a):https://www.uradni-list.si/_pdf/2021/Ur/u2021178.pdf czy ten dokument który ktoś dodał ma jakąś wartość prawną? Jadę w przyszłym tygodniu i jechałem tam 2 lata temu i nie pamiętam żadnych znaków że trzeba winietę, nic przejechaliśmy w kilka samochodów w 2 strony i tyle.
Raphael napisał(a):Było, nie było, się pogubiłem - w każdym bądź razie na DARSie stoi, że:[...Wycięte]...
https://evinjeta.dars.si/en/e-vignette-validity
co tłumaczę sobie, że można jechać ze Spielfeld (zjazd nr 228 z austriackiej A9) drogą 437, przejechać przez słynne rondo pod skrzyżowaniem A1/H2 (co do którego toczyły się dyskusje płatne-bezpłatne), nie wjeżdżać do centrum Mariboru, tylko jechać dalej H2 (w zasadzie ex-H2), byle zjechać zjazdem na Tabor/Tezno
https://goo.gl/maps/akJAKm9jafYwPYfV8
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi